Nekad Mokke | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mokke

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Mokke

Vad är ditt namn i verkligheten? Hassan

Vad är ditt discord namn? Mokke

Vad är ditt födelsedatum? 10 Maj 1979

Berätta om din karaktär. Kiko medison En 18 årig som valde fel spår under hans liv. Allt började när hanns farsa började knarka. Kiko då vid en ung ålder följde under sin farsas spår och valde samma väg. Redan vid 14 års åldern så blev Kiko en muscht och jobbade sig uppåt till att bli boss över ett värdlsklass verksamhet, Vagos. Allt gick bra tills kiko grabbar valde att jiddra med fel grabbar och det blev ett stort krig mot crips. Under kriget med crips så hände allt möjligt. Skottlossningar, döda, kidnappningar osv. Kriget blev löst flera gånger och det påbörjade på nytt hela tiden. Till slut valde kiko att stänga ned Vagos för att han klarade inte av att se unga personer dö framför honom. Men det betydde inte att han slutade med detta livet. Istället gick han med alla möjliga organisationer och till slut blev han en världskänd krimminel i Unive city.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär snäll omtänksam smart

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär arg ful tjock

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har mycket att bidra med till servern jag har spelat fivem i snart 3 år och har provat alla yrken jag är väldigt trevlig människa som respekterar alla och följer alla serverns regler jag kommer bidra med mycket social rp och roliga scenarion

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har 1700 timmar på fivem och har spelat över 5 år

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela så motpartren ska ha chans å vinna och man ska inte spela bara för sin egna vinst man ska istället fokosera på att båda partnera ska ha roligt i scenariot

Vad är suntförnuft för dig? relistsk rollspel

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm man dödar nån utan anledning vdm man kör på nån med sin bil

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom