Nekad Milano477 | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Milano477

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Milano477

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199512742148

Ditt Hex-ID eller BanID: Ban-ID: 349757

Vad är din discord tagg? Milano4796

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Blax

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-11 181228.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde fel. Samt att jag ska få konsekvenser för det så att jag lär mig att inte göra om det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det va så att jag hade på mig mitt tjänstevapen och de sakerna man ska ha i tjänst men det va så att jag inte visste att jag inte får ha på mig mina polis saker när jag inte är i-tjänst. Ja så det va en sak för at jag blev bannad. Den andra saken va fear-rp. då jag va lite dum och slog han när han hade kniv mott min hals (det va buggat så kniven va mott mitt ben) men jag valde att slå han när han hade kniv mott mig så det va därför jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var lite fel av mig men jag tyckte inte att jag borde få en ban för att jag inte visste att jag inte fick ha på mig mina tjänste saker när jag e ur tjänst. Man ja jag tyckte att jag gjorde fel på både fear-rp och tjänste fel. Jag ska inte göra om det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans så har vissa varit felaktiga som tillex att jag blev bannad av anti-cheat för att jag va för snabb in på servern efter restart men annars så jag har fått några korta bans men det va ganska länge sen så jag kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde fel då.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag kunde ha lämnat mina polis ´saker på station och inte slå han när han hade kniv mott mig..

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Top Bottom