Godkänd Mikail | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Mikail

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Mikail

Vad är ditt namn i verkligheten? Mikail

Vad är ditt discord namn? dree_323

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Buldak Swaxxson är från Turkiet och 20 år och uppvuxen i Alby, Botkyrka – ett område där betongväggarna sett mer sorg än solsken. Hans pappa satt inne, hans storebror blev skjuten, och hans mamma kämpar med livet varje dag. Redan som barn lärde han sig att gatan ger snabb respekt, men tar ännu snabbare tillbaka.
Han började springa ärenden åt äldre killar när han var 13. Snabba pengar, men med ett högt pris. Skolan tappade honom, men han tappade aldrig hoppet helt. Nu står han i ett vägskäl – mellan kriminalitetens mörker och drömmen om ett annat liv. Hans framtidsplan? Att bli polis. Inte för att jaga, utan för att förstå – och rädda andra som han själv en gång var.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär 3 födelar med min karaktär är rättvis, pratglad gjädlespridare .

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär 3 nackdelar med min karaktär aggressionsproblem, girig och envis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag spelar som Buldak Swaxxson, en ung kille från Alby med en tung och kriminellt präglad bakgrund, men som nu försöker bryta sig loss från det livet för att bli polis. Det gör att jag kan bidra med djupa, realistiska rollspelscenarion som handlar om inre konflikter, fördomar, lojalitet, och förändring.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej detta blir mitt första och bästa.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du spelar en kriminell och blir tagen av polisen. Istället för att bara försöka springa, logga ut eller tjafsa – så spelar du med. Du låter polisen gripa dig på ett realistiskt sätt, svarar på frågor, kanske erkänner något med attityd. Det gör deras RP bättre – och ditt också.

Vad är suntförnuft för dig? För mig handlar sunt förnuft om att tänka logiskt, visa respekt och förstå konsekvenser – både i och utanför RP. Det betyder att jag inte utnyttjar system, buggar eller regler för att "vinna", och att jag alltid försöker agera som en riktig person skulle göra i en liknande situation.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm vdm ooc fear rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det var allt för mig hejdå

Ajjebajje

Trial Mod
Personalmedlem
Helper
Trial Mod
Meddelanden
70
Trofépoäng
8
Godkänd skriftlig. Det va jag som drog in din medlem för du körde på annan server gör inte det igen om du vill behålla ditt medlemskap :)

Top Bottom