Godkänd Mellack | Servervakt Ansökan

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mellack

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Mellack

Ditt namn: Melvin

Ange ditt födelsedatum: 22 Juli 2010

Ditt Discordnamn: mellack

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: När jag är inne brukar jag rpa som kriminell i vårt ny öppnade gäng nu när jag är vanlig medlem. Annars brukar jag köra runt, snacka lite med folk och ha ett bra socialt rp med andra och med de i mitt gäng.

Hur länge har du varit en Medlem på Swewave? Sen 2021 fram och tillbaka

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 1 gång för jättelänge sen. Typ 2022 eller något

Varför ansöker du som servervakt på Swewave? Jag ansöker som servervakt på Swewave för att jag gillar att hjälpa andra och vill göra servern trygg och rolig för alla. Jag tycker det är kul att ta ansvar och se till att reglerna följs. Jag gillar också spela på Swewave och vill vara med och bidra.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej det har jag inte som jag vet

Förklara vad för uppgift en servervakt har: Det betyder att man ser till att alla följer reglerna, hjälper spelare som har frågor eller problem, och stoppar personer som stör eller fuskar. En servervakt ska göra så att alla kan spela tryggt och ha roligt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern för att jag gillar att hjälpa andra och vill göra servern trygg och trevlig. Jag tycker om att ta ansvar och se till att alla följer reglerna. Det hade även varit rolig att hjälpa er på en lång resa att ta bort de dåliga för serverns ryckte.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Det kan till exempel vara att man gynnar sina kompisar istället för att följa reglerna, straffar spelare som man inte gillar, även om de inte gjort något fel och att använder sina befogenheter för att leka istället för att hålla ordning.

Ajjebajje

Trial Mod
Personalmedlem
Helper
Trial Mod
Meddelanden
70
Trofépoäng
8
Godkänd skriftlig ansökan vidare till muntlig lycka till! du har 48 h på dig!

Ajjebajje

Trial Mod
Personalmedlem
Helper
Trial Mod
Meddelanden
70
Trofépoäng
8
Godkänd muntlig intervju grattis!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.