Godkänd Mellack | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mellack

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Mellack

Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? Mellack

Vad är ditt födelsedatum? 22 December 2009

Berätta om din karaktär. Jag heter Derik Karlsson och är ganska snäll lyssnar och gör vad jag ska göra. jag är en laglig man. Jag är 32 år gammal. jag är 182 lång och gillar mat och vill få en flickvän. Jag vill få en framtid med en familj och barn men leva ändå inom förhoppningsvis jobba inom många jobb och få mycket pengar. Jag är svensk och mamma och pappa är svenska hade en bra uppväxt i ett fint hus men min pappa och mamma dog i en bilolycka när han var 7 sen bodde jag hos min farbror resten av min uppväxt. Men nu i mitt vuxna liv vill ha gå vidare och tänkte då få mer möjligheter i den är fina staden SweWave och tänker i framtiden köpa hus och bilar få en fru barn och vill gärna jobba som egenföretagare för jag tycker att jag gör ett suveränt jobb. Men drömmer även om att bli polis.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Bra vilja att göra saker, Stark mental men även fysiskt och bra arbetsvilja

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Luktar inte jätte gott, Trött rätt ofta, gillar att äta

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra rp eftersom jag har många år erfarenhet. Sen ska jag även hjälpa er i staff teamet om det skulle komma någon som skulle bryta mot någon regel. jag ska även bidra med en rolig rp och skapa många minnen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, kört på många serverar typ som og Swewave men även Unive, strive mm

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man göra så att senariot blir roligt för båda medparterna tillexempel att man inte gör så att jag själv få en förutsättning när inte anra personen får det. Det ska vara rolig för båda helt enkelt. Alltså att alla ska ha en chans!

Vad är suntförnuft för dig? För mig är det att man ska tänka som att man är i verkligheten. Typ reagera på skador och inte bara gå fram och slå någon utan anledning.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM- Random Death Match: dödar någon utan anledning VDM - Vechel death match: dödar någon med hjälp av ett fordon. Använder alltså bilen som ett vapen.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Senaste redigerad:

AD

Trial Mod
Meddelanden
107
Trofépoäng
18
Flyttas till arkiv
Redan medlem på Dcn

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom