Nekad Mclovin | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mclovin

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Mclovin

Vad är ditt namn i verkligheten? Elis

Vad är ditt discord namn? mclovin2075

Vad är ditt födelsedatum? 8 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mika Laine och är född i Finland år 2000. Jag, min pappa och bror flyttade till Sverige när jag var 8 år gammal. Jag har lärt mig flytande svenska, men har fortfarande lite av en finsk dialekt kvar. Jag har många intressen som jag har fått från min far, men det största är nog att mecka med olika saker – bilar, motorcyklar och crossar särskilt. Mina framtidsplaner är att "skaffa ett nytt liv" i en annan stad, träffa nya vänner, och förhoppningsvis skaffa mig ett jobb. Jag har redan en kompis som flyttade till staden för ett tag sedan, som jag lärde känna när jag gick i skolan.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Mika är en väldigt social och trevlig kille som älskar att lära sig nya grejer, träffa nytt folk och hitta på allt möjligt. Han är flitig på det mesta och är lättlärd.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Den största nackdelen som Mika har är att han kan bli missförstådd. På grund av hans finska bakgrund så har han lite av en finsk dialekt som inte alla har så lätt att förstå. Hans temperament är inte det bästa, så han kan bli lite lätt irriterad ibland. Mika kan även ha det lite svårt att lita på andra, vilket kan göra det svårt i pressande situationer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst rollspel där jag fokuserar på storyn och upplevelsen. Jag spelar på konsekvenser, utvecklar min karaktär under tiden jag spelar på servern, och även anpassar mig till serverns regler.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har en del tidigare erfarenheter inom RP. Det var ett tag sedan jag spelade senast, och de flesta som jag spelade på innan har lagt ner nu. Men en av de jag spelade mest på innan var Swedish Knigh RP. Jag har även spelat litegrann på Avena RP nyligen där jag hade whitelist.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du inte alltid fokuserar på att "vinna" i varje situation, utan att du ibland låter din karaktär förlora, misslyckas eller hamna i underläge för att göra att RP:t blir bättre och mer realistiskt för alla inblandade.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft enligt mig är att man ska agera realistiskt, logiskt, man ska tänka ett steg före. Ett exempel på detta kan vara att inte springa in i en skottlossning som civil bara för att "se vad som händer". Man ska kunna förstå något som kanske inte står i reglerna, men som ändå är fel.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (Random Deathmatch) Definition: Innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario. Exempel: Du hamnar i bråk med en person, du väljer som första utväg att slå ner honom istället för att prata dig ur bråket. b. VDM (Vehicle Deathmatch) Definition: Innebär att använda fordonet som ett vapen för att skada eller döda utan giltigt bakomliggande scenario. Exempel: Det står en person på gatan. Du kör på honom, utan någon som helst bra anledning. COPBAIT Definition: Innebär att du försöker få polisens uppmärksamhet. Exempel: Du befinner dig vid ett trafikstopp, bredvid dig står en Polis. Du kör mot rött. FEARRP Definition: Innebär att du inte värnar om ditt liv. Exempel: Du åker ensam till en mörk bondgård, plötsligt dyker 4 bilar upp med beväpnade män. De riktar på dig, du försöker springa därifrån fast de har vapen mot dig.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inte vad jag kan komma på vid detta tillfälle.

v199o

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Sr.Mod
Meddelanden
251
Trofépoäng
18
Nekad, du tog inte din intervju i tid. OBS du hade bara 48 timmar på dig!
:SWRP~3:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom