Nekad mattias1432 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mattias1432

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: mattias1432

Vad är ditt discord namn? skibibdi_matte

Vilken arbetsplats ansöker du till? sven-ingvars

Varför vill du bli Chef/VD? Jag har ett stort intresse för bilar och bilbranschen och ser rollen som biträdande chef på en bilfirma som en fantastisk möjlighet att kombinera mitt intresse med mitt driv för att utvecklas inom ledarskap Jag är en person som trivs med ansvar tycker om att arbeta i team och är mån om att bidra till goda resultat Jag har lite erfarenhet av att arbeta inom bilfirmor vilket har gett mig en bra inblick i branschens vardag kundkontakt service samt vikten av struktur i försäljning och administration Dessa erfarenheter har väckt mitt intresse för att ta ett steg vidare i min karriär där jag vill vara med och påverka stötta kollegor och bidra till företagets framgång ur ett ledningsperspektiv Som person är jag lösningsorienterad organiserad och engagerad Jag gillar att ha många bollar i luften och är inte rädd för att ta egna initiativ Samtidigt är jag lyhörd för andra och tycker det är viktigt med en bra arbetsmiljö där alla känner sig sedda och motiverade Jag ser fram emot möjligheten att växa tillsammans med ett företag som delar mina värderingar och mål

Vad rollspelar du som för tillfället? medborgare därför vill jag bli biträdande chef på sven-ingvars

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? ja men inte chef men jag har varit erfaren

Hur kommer du att utveckla arbetet? Förbättra kundservicen Genom att jobba med bemötande uppföljning och att göra kundupplevelsen mer personlig kan jag öka kundnöjdheten och bygga lojalitet

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än SweWave? Nej bara SweWave

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Ni bör tillsätta mig som biträdande chef eftersom jag har ett starkt driv för att utveckla både människor och verksamheter Jag är engagerad lösningsorienterad och har en naturlig förmåga att skapa struktur och framåtanda Jag har erfarenhet från bilbranschen vilket gör att jag snabbt kan sätta mig in i både det operativa och strategiska arbetet Jag tror på ett ledarskap som bygger på tydlighet tillit och samarbete och jag vill vara en ledare som inspirerar motiverar och samtidigt levererar resultat Jag är redo att ta ansvar stötta huvudchefen fatta beslut och representera företaget på ett professionellt sätt både internt och utåt

Hur många bans har du? jag har aldrig blivit bannade på denna server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom