Nekad marre | Permanent Ban Överklagan (.Flocka)

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

marre

Ny Medlem
Meddelanden
19
Trofépoäng
3
Användarnamn: marre

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/hemligt_/

Ditt Hex-ID eller BanID: 11000014b615243

Vad är din discord tagg? reflex_2376 /Massi

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Vetefan

Bild på banmeddelande: IMG_0374.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staff bannade mig för jag skrev din svart håriga ar*ab till en staff när han skriver Masse till mig. Jag förstår att det är kränkande men han nedvärderar mig när han skriver så till mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi skrev till varandra på Discord. Han hetsa mot mig och jag gjorde detsamma tillbaka.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det då han hetsa mot mig men jag förstår varför jag blev bannad då de är kränkande de jag skriver.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej jag har inte. Jag har bara varit lalla bannade av staff klockan 3 på natten eller Sv bans av korrupta svs.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skrivit något tillbaka till han.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag vill också tillägga att jag fick ban från dcen. Så jag är bannad från servern samt från Discord. Jag undrar om det finns chans att få tillbaks mina roller då exo skrev till mig att det går att lösa men han verkar inte svara tillbaka. Kan inte lägga in bild då jag skriver denna på luren.

.Flocka

Forums Ansvarig
Personalmedlem
Forums Ansvarig
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
328
Trofépoäng
93
Du tog bild på en swish bild, Kommer sätta denna på nekad får du fixa en ny!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom