Inaktuell Marley2000. | Permanent Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Marley2000.

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: Marley2000.

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199754914802/

Ditt Hex-ID eller BanID: 687093

Vad är din discord tagg? marley2000.

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? AC anti cheat

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-01 004338.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Anti cheatet valde nog att banna mig för jag använde fusk då jag erkänner.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Asså jag startade mitt fusk och då blev jag anti cheat bannad för ganska länge sedan. Jag ville pröva fusk så jag laddade ned något jätte grattis virus skit fusk liksom och den var jätte detected så ja.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, jag ångrar det så himla mycket asså. Jag önskade att jag kunde komma in o rpa liksom. Det hade varit så himla kul. Asså jag behöver bara en chans

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för en annan sak o det var anti cheat för länge sedan som var felaktigt för typ 6 eller 7 månader sedan tror jag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? asså inte startat igång något jävla skit fusk helt ärligt. JAG BEHÖVER BARA EN CHANS, NI KOMMER INTE ÅNGRA ER!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes sire

v199o

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Sr.Mod
Meddelanden
251
Trofépoäng
18
skicka ut i buggar kanalen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.