Godkänd MACXZY | Permanent Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MACXZY

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
3
Användarnamn: MACXZY

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199124285062/

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:110000145618686

Vad är din discord tagg? emil123.4

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? normaly fast jag är både bannad ur servern och dcn

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-06-30 200210.pngScreenshot 2025-06-30 200238.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag hade mycket med pengar för de var någon som gav ut och jag ville ha kvar mina 10 miljoner men då säger normaly att han kommer banna mig om jag inte ger tillbaka alla pengar och sedan för att jag sköt ganska många vid mottelet men de gjorde jag för att jag hade bakom liggande scenarion och att de var opsen så jag catchade dom lacking

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jo jag tog ut alla pengar jag fick sedan så hotade normaly med ban om jag inte ger tbx allt och sedan så hittade jag folk jag har beef med och bakom liggande scenarion men de visste nog inte normaly så han banna mig för dum

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. själv så tycker jag de är felaktig för att de var ops och det fanns bakom liggande scenarion fast visst jag kan se ett annant perspektiv från normaly då han kanske ser de som att jag är dum i huvudet

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. aa de har jag för krim utan krim och sen några sv bans och brist på social rp fast den var felaktig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? bara låtit alla vara och åkt där ifrån

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

v199o

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Sr.Mod
Meddelanden
251
Trofépoäng
18
skicka till Admin upp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.