Nekad M1x00_ | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

M1x00_

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: M1x00_

Vad är ditt namn i verkligheten? .

Vad är ditt discord namn? m1x00_

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juli 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter gurra lithen han växte upp i en liten by och blev mobbad av många på grund av hans fattigdom och låga iq nivå, gurra var väldigt dålig i skolan och hans låga iq nivå gjorde så det blev svårt i vardagen, gurra har alltid viljat bli bilmekaniker när han blir stor men hans låga iq nivå hotar den möjligheten. I framtiden har gurra planer att skaffa en fin bil som han ska ta hand om.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Gurra är snäll och inte våldsam mot andra eftersom han inte förstår vad andra menar eller om dem gör något illa mot han, Gurra är en bra medborgare som inte utför kriminella handlingar. Gurra är en hjälpsam människa mot sina kamrater och andra

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Gurra har en låg iq nivå vilket betyder att han har svårigheter med vissa moment, Gurra kan bli aggresiv om någon säger att han är utvecklingsstörd, Gurra har svårigheter med att tala så det blöir svårt för andra att tyda hono

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra stort till serverns rp då jag har stor kunskap inom rp eftersom jag har spelat rp en väldigt lång period och vet hur det fungerar, jag kan bidra till en kreativ rp utan att begå olika regelbrott, jag kan bidra till en rp som är rolig för alla

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för rättvisa mot motparten alltså att man till exempel spelar skysst mot motparten även fasst man har en fördel så båda får en chans, exempel är vid polisjag om man har mycket snabbare bil så kan man sakta ner för att få ett roligare scenario

Vad är suntförnuft för dig? Suntförnuft är att man ska begå saker inom rp som man skulle irl, till exempel i gta kan man köra ner för broar utan att det händer något (max att bilen går sönder) men irl så hade man förmordligen inte överlevt och man skulle häller inte gjort det från första början

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm (man ska inte döda någon utan anleding) vdm (man ska inte köra över andra utan anledning) metagaming (man ska inte prata med andra på tex discord för att få information ig) (fearrp ( man ska värna om sitt liv om någon riktar vapen tex) kan många fler utantill

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? är mogen för rp

AD

Trial Mod
Meddelanden
107
Trofépoäng
18
Godkänd skriftlig ansökan, vidare till muntlig intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom