Nekad Lowe100 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lowe100

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Lowe100

Vad är ditt namn i verkligheten? Lowe

Vad är ditt discord namn? Lowe0813

Vad är ditt födelsedatum? 24 Augusti 2010

Berätta om din karaktär. conny svensson. Conny hade en bra uppväxt med sin familj. conny har spelat fotboll hela sitt liv men slutat pågrund av skada. conny gillar att spela fotboll och jobba med bilar. Conny älskar att hjälpa folk som har problem. Conny är väldigt bra på att få folk och skratta och är en seriös person som tar råk och diskustioner på högsta allvar. Connys dröm jo är polis för han vill hjälpa till i samhället för allas drygg het.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Är seriös. Kan ta saker på allvar tillexempel bråk och andra sånna grejer. Kan också hjälpa till med alla olika grejer och stöttar sjuukvård och polis.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Conny har dåligt temprament. Han blir ledsen enklet. han är också en väldigt tävlingsinriktad person. Det kan gp över styr ibland.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med allt möjligt från polis till bilmekaniker. Jag kan göra allt som krävs för att det ska bli roligt och seriöst

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat på unive länge innan och avena. Började med fiveM år 2022

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? för att man inte ska eskalera saken och göra det till en större grej på sånt sätt.

Vad är suntförnuft för dig? Att jag måste tänka mig för och att jag inte ska göra saker som inte är dålig roleplay. så att alla får det kul inne i servern

Kan du ge exempel på några av serverns regler? suntförnuft. alla handligar och så vidare ska vara realistiska för att det ska bli så bra som möjligt för alla. Skott mot polis och sjukvård för förbjudet för att det måste kunna få göra sitt job utan att känna sig utsatta för fara

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en väldigt seriös person som tar rp på högsta nivå för det är väldigt roligt och spela!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom