Godkänd Love | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Love

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Användarnamn: Love

Vad är ditt discord namn? Lajon

Vilken arbetsplats ansöker du till? Jag hade velat bli chef/Vd på grove street pizzeria

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli chef pågrund av att jag är arbetslös och jag inte har något sett att få in pengar så jag kan köpa mat och jag kan nu inte heller omsätta familjen som bor i grovestreet och jag har veldigt länge drömt om att vara chef/vd på något ställe och nu när ni söker chefer/vd så får man ju ta chansen och det är ju perfekt för mig som har drömt om det och jag har tidigare erfaranhet inom den branchen då jag har jobbat på pizzerian på flera andra servrar och kan lite i byggnaden och vet hur det funkar oså vidare

Vad rollspelar du som för tillfället? Jag rollspelar just nu som en helt vanlig som som gillar social rp och det är det han bidrar med alltså den sociala en för han har inte något jobb då han han märkt att det är jävligt svårt att få jobb och cheferna är svåra att få tag i och cheferna har inte heller något nummer som man kan få tag i vad jag har sett men aa. men på fritiden så kör han bara runt i sin mercedes och hänger med familjen i grove street där vi har hus då och det skulle även vara perfekt det hära jobbet då vi bor så himla nära pizzerian...

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Japp det har jag, jag har varit biträdande chef på bryggan roleplay och därifrån fått mycket erfaranhet och vet hur lokalen är och hur den ser ut och vet hur det funkar med allt och kan även vägen dit och aa typ allt.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer att utveckla det på väldigt många sett och det kommer inte vara svårt att utveckla det eftersom det aldrig har varit någon ingame som jobbar där och bara då när jag kommer ingame och öppnar kommer det att vara en positiv utveckling eftersom det aldrig har varit öppet och sedan så kommer jag även att anställa en himla massa folk och göra lokalen till en trygg punkt där man kan hänga med sina polare efter en skol dag och träffa amo (jag kommer att vara amo som man kommer att kunna träffa när det är öppet och så kommer och vara stört sköön) och man kommer även på kvällen kunna äta en finmiddag då jag kommer göra det extra najs på kvällen med lite lugn musik oså vidare

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än SweWave? Nix det gör jag inte för jag trivs på eran server så himla bra

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Som sagt så har jag otroligt mycket erfaranhet och jag bor nära den pizzerian lokalen och komer därmed att vara öppen väldigt mycket om vi kkommer att kunna ta take away och jag kommer också göra pizzerian till en trygghets punkt men även servera god mat och ni bör även sätta mig som chef/vd för att jag är trevlig och gillar att stöta på nya perssoner så aa det är varför jag borde bli chef och därefter när jag fått yrket eller om jag kommer få det då så kommer jag att se på alla förbettrings påtensialer och förbättra lokalen/maten konstant

Hur många bans har du? vet ej tror jag har 2 tidigare bans (var en av dom var felaktig och försvann för jag överklagade dem)

Laininen1

Medlem
Meddelanden
28
Trofépoäng
3
Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta din muntliga intervju, Lycka till!

Top Bottom