Nekad Love | Ansökan till Staff

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Love

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Användarnamn: Love

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah heter jag i verklig heten

Ange ditt födelsedatum: 17 April 2009

Ange ditt Discordnamn: Lajon

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter Noah och tycker rp är skitkul att spela och går i skolan på dagarna

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? typ helatiden men jag är ju inte alltid hemma men då ska jag försöka ta på luren så ska försöka vara så aktiv som möjligt

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? tror det är 2 veckor nu

Varför ansöker du som staff på SweWave? Jag vill vara staff för att hjälpa folk samt att utveckla rpn i servern, Jag är jätte aktiv samt mogen och är väldigt hjälpsam och inte har kort stubin med folk jag kommer hjälpa dom tills problemet löser sig jag låter det ej gå. Jag är aktiv från klockan 8:00 till 02:00 är aktiv kommer specca överallt och kommer aldrig rpa kommer göra staff arbeten och svara på reports samt helps kommer inte vara korrupt för att jag vill verkligen vara staff och har velat bli det i flera år nu. Har vart i servern en ganska bra tag nu och är redo för att bli staff är aktiv överallt samt kommer ta support och kommer förbättra rpn i servern. Jag kommer göra så att folk slutar klaga på staffs för man stänger reportsen istället vara artig och säga till dom varför vi inte kan göra det. Jag kommer kunna vara aktiv i discord från typ 08:00 och på forumet också kommer underlätta för höga uppsatta staffs så dom inte dom behöver göra lika mycket som oss helpers. Har sett många staffs är inaktiva i pm men sån är jag inte kommer vara ha öppet pm så folk kan fråga om hjälp. Samt så går det sakta med Discord roller kanalen folk klagar på allt men det kommer jag fixa. Grejern är ju få att folk sitter väntrum support och bara väntar och väntar så drar ingen in dom det är ganska synd för att dom kanske också har någonstans och vara och en tid att passa så därför vill jag ansöka för att göra så att detta inte händer och att vi är aktiva i pms och i support. Serverns RP måste ju alltid bli utvecklad då servern är inte fel fri heller. Grejern med mig är att jag är ju aktiv under dc ifrån 08:00 tills 15:00 sedan så kommer jag hem. Och direkt börjar göra staff arbete och tar support. Samt nu när alla problemspelare är borta från servern och bytte till den piss servern Wombat så har det vart lungnare på servern samt så har rpn blivit bättre och många mer personer är sociala och bidrar med mycket rp och en bra rp nivå liksom.
Jag vill ju bli Krim ansv på grund av att jag vill kunna styra upp krim rpn och ser till så att krim rpn blir så utvecklad som möjligt samt utförs sociala scenarion och på ett hög rp nivå och ska sköta skottlossnings scenarion bra och utföra dom inte skjuta sedan hoppa in sedan skjuta igen. Det är extremt förbjudet och brist på social rp du kan kanske skjuta en gång sedan lämna brottsplatsen innan polisen kommer och göma sig, byta kläder och byta bil så folk och polisen inte känner igen dig.

Vad är din uppgift som Staff? Att säga till så det går rätt till ig och i dc liksom inget lall inget rasistiskt och kolla runt specca så inga staff abusar sin makt och samma medlem krim int gör fel eller det dem ska samma med poliser och alla jobb.Säga till så dem följer reglerna och göt det som folk säger dem ska göra och det som står i reglerna inte sitt eget eller bara för man ska vinna. och alla lika värda om jag är i ett ärende ska man inte välja medlem och krim lika värt som staff inte ta dem föra andra eftersom alla är lika värda ingen ska prioteras utan ta det i den tid det kommer. och fuksera på ärendet om det är ett ärande fukusera på det under tiden antekna så du vet men som talar och vad du ska säga och ha allt nerskrivet och man behöver inte ta allt själv kan även be om hjälp av andra staff och göra en stor gemenskap av det.

Vad kommer du att bidra med som Staff? jag kan göra så mycket jag kan för att ban hackers. jag kan lära personer som inte kan regler vad regler är jag hanterar stressiga situationer väldigt bra och jag kommer jobba även om det tar mycket av min tid för jag är seriös över detta job det är en hög ansvar faktiskt man ska kunna ta detta på alvar jag ska lära mig av dem högre än mig för dem kan ju mer än mig och jag har en jätte hög respekt till mina kollegor darför kommer jag att jobba hårt jag är mogen jag är en mcyket snäll grabb och jag hatar regelbrottare för dem gör mig iritterad dem förstör andras tid på server och de gör så vissa personer slutar spela på SWEWAVE tror jag jag kommer sitta mycket i support och hjälpa så många jag kan med deras problem och jag skulle vilja jobba som staff i rp jobb området då jag kan hitta bra chefer och om jag ser att de jobbar dåligt så varnar jag dem sen blir det att dem tappar jobbet och jag hittar ny person jag är mycket aktiv och mycket bra på att göra reports jag kommer sätta in kritiken jag får i min tanke så jag kan bli en bättre staff och bättre job ansvarig om jag får det vi säger jag kommer hålla servern i ordning iallafall försöka hålla den i ordning det vill jag göra jag brinner för att hålla grejer i ordning och jag kommer försöka göra servern bra genom att hålla bort dem dåliga rpers och de som e rasister för jag gillar inte rasister eftersom många personer förut har sagt rasistiska saker till mig och darför gillar jag inte när andra e rasistiska jag bryr mig inte om han va taskig man behöver inte säga rasistiska ord man kan ju prata tillbaka med taskiga ord och jag ba kommer bidra med så mycket jag kan

Hur hanterar du stressiga situationer? När du har din Staff roll är det otroligt viktigt att agera professionellt då du är ansiktet framåt för servern i visa fall. Man ska alltid agera med respekt och hålla en god ton även om du är arg eller frustrerad, Det ska alltid skötas professionellt. Samt så ska du ej hetsa i support eller vara hetsig mot dom som sitter support man ska vara artig, Hjälpsam samt verkligen hjälpa folk i support och i reportsen. Det är verkligen viktigt att du ej är omogen med din staff roll och inte är hetsig medans du tar reportsen eller tar support. Geller även staff samtal IG

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Support

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom