Inaktuell Lmwilliam | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

AD

Trial Mod
Meddelanden
107
Trofépoäng
18
Användarnamn: Lmwilliam

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Ange ditt födelsedatum: 13 Januari 2010

Ange ditt Discordnamn: lmwilliam/AD

Berätta kortfattat om dig själv: Jag gillar att spela. Jag spelar alltid efter skolan, jag bytte nyss skola men tidigare brukade jag vara med kompisar och spela fotboll på fotbollsplanen. Jag är lyhörd och lyssnar bra, jag är ambitiös och jobbar väldigt effektivt.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Det beror på, jag spelar väldigt ofta men räknar inte mina timmar. Men det är många timmar om det är helger.

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? Det är inte länge, men jag har varit med länge nu för att förstå händelsen dels att det är många folk som beter sig illa ingame och bryter mot server reglerna.

Varför ansöker du som staff på SweWave? Jag vill vara med och vara en del inom Staff teamet för att det känns att det är brist tanke på rpn som finns i servern just nu. Samt att vi har en streamer som gör att folk streamsnipear och förstör rpn men också bryter mot server reglerna som är metagaming

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staaf är ju att se över eller se till att främst medlemmar beter sig men också hur de i Staff teamet arbetar.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med mycket arbete och jag kommer vara aktiv ofta om jag inte behöver hoppa in någon annanstans.

Hur hanterar du stressiga situationer? Hur man hanterar stressiga situationer är ju att försöka hålla lugnet för annars passar inte jobbet. Men om det är så så kan man få hjälp av en annan från Staff teamet.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Medlemskap

Ansvarsområde 2: RP

Top Bottom