Nekad LJJ | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

LJJ

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: LJJ

Vad är ditt discord namn? lindajohansson

Vilken arbetsplats ansöker du till? pizzerian

Varför vill du bli Chef/VD? Jobbat där tidigare och då va vi några stycken som hade skitkul. Vi är även några som kommit till swewave så vi kommer bli samma gäng på ett ungefär. Tyckte att vi fick igång rpn, det hände alltid saker vid pizzerian. Folk samlades, ibland blev de skottlossning men för de mesta hade alla de bara roligt. Så jag vill bli chef för att folk ska ha ett ställe att åka till, inte bara för att äta pizza utan även för att träffa andra människor.

Vad rollspelar du som för tillfället? Kriminell

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja, varit chef på sjukhuset och på pizzerian på en annan server. Så har erfarenhet av det.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Kommer köra utkörning ibland, ibland tävling så som att den som kommer först får gratis pizza. Gå ihop oss med andra företag på deras event och leverera pizza. Använda oss mkt av oss /annons. Styra upp lite fester ibland. Lyssna på om folk har önskemål både kring pizzor men också om dom tycker vi ska ordna någon aktivitet eller liknande

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än SweWave? nej

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? För jag har erfarenhet. Vi vet hur man sköter en pizzeria samt hur man lockar folket dit,, vilket kan bli roligt för rpn. På den senaste servern jag var på så blev pizzan ett ställe där folk hängde, hade vi stängt så var det ofta någon som ville vi skulle öppna. Vilket uppskattas av oss för då vet vi att vi ändå gör ett bra jobb. Ni bör tillsätta mig för jag vill att folk ska ha ett ställe att åka till där man bara kan ses och umgås, beställa en pizza om man vill och så.

Hur många bans har du? Inga

Senaste redigerad:
Top Bottom