Intagen Leon1x | Ansökan till Staff

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon1x

Trial Mod
Personalmedlem
Trial Mod
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Användarnamn: Leon1x

Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Ange ditt födelsedatum: 21 November 2010

Ange ditt Discordnamn: Leonrasanen/ Leon1x

Berätta kortfattat om dig själv: Leon heter jag är snart 15 år gammal, Jag är en schyst kille och gillar att hjälpa till och tar konsekvenser ifall jag gör fel.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag kan vara aktiv så fort jag kan men svara i nummer så skulle jag säga 5-7 eller mer.

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? Jag har varit medlem på swewave i 3 månader.

Varför ansöker du som staff på SweWave? Jag ansöker som staff för att jag vill kunna hjälpa till med staff arbete och få folk att börja rpa lite bättre, så att folk får en bättre och högre rp nivå och inte lallar runt. Och vill kunna hjälpa folk ifall något har gått fel eller någon har gått imot reglerna.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att se till att folk följer reglerna och inte lallar och hjälpa folk som behöver hjälp med saker som hänt ig om dom hoppar support. Hoppar dom support så ska jag försöka hjälpa dem ifall dem har clipp handlar det om krimsupport kan jag få in en krimansvarig eller dra den personen till krimsup. Jag som staff ska också se till att folk är trygga på servern och inte gör regelbrott.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer göra mycket staff arbete och bidra med roilga scenarion ig och få folk att känna sig trygga på servern

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar dem bra.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Support

Ansvarsområde 2: jobb

Senaste redigerad:

benz

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
3
+++rep ni kommer älska han som staff för att han e mogen repektfull och hjälpsam, Han e fett aktiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom