Nekad leon151l | Servervakt Ansökan

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leon151l

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
3
Användarnamn: leon151l

Ditt namn: Leon

Ange ditt födelsedatum: 21 Maj 2008

Ditt Discordnamn: leon151l

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Nu när det är sommarlov osv så brukar jag vara inne från 22-04-05 och när det är skola så brukar jag vara inne typ 17-23

Hur länge har du varit en Medlem på Swewave? 11 Juli

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 1 gång då jag har en bra och hög rp nivå.

Varför ansöker du som servervakt på Swewave? jag vill bli servervakt för att förbättra rpn i unive. jag kommer vara en hård servervakt och jag kommer banna alla som gör fel ifall jag känner dom så kommer jag ändå banna de så att de personerna lär sig och förbättrar sin rp

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har: En servervakt har som uppgift att underlätta för staffs, dva bilar och rpa som vanligt men ifall jag hittar fel på folks rp så ska jag sv banna de.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att kunna förbättra rpn

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Korruption och abuse är när man abusar sina perms som att tilexempel rpa med toggle id eller typ banna folk som nt har gjort något

Ajjebajje

Trial Mod
Personalmedlem
Helper
Trial Mod
Meddelanden
70
Trofépoäng
8
Nekad! Anledning: du har klippt in texten eller nåt för du skrev jag vill förbättra rp på unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom