Godkänd Lemy | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lemy

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
3
Användarnamn: Lemy

Vad är ditt namn i verkligheten? Wille

Vad är ditt discord namn? lemyaviation

Vad är ditt födelsedatum? 4 November 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Wille Bengtsson och är 30 år gammal. Wille är uppväst i Uddevalla med sina föräldrar Ida och Gustaf. Wille växte upp i ett väl bärgat område i Uddevalla men varje dag så såg han alltid på nyheterna att det hade varit en ny skjutning. Wille ville såklart få stopp på detta och bestämde sig därför att bli polis. Nä han blev 21 så ansökte han till polis och blev intagen direkt. Han steg snabbt upp i rangerna och efter ett par år så hade han lyckats stoppa kriminaliteten i staden och var poliskommissarie. Men han blev uttråkad när det inte fanns något att göra och vill nu därför flytta till SweWave city för att hjälpa medborgarna att känna sig säkrare samt göra staden säkrare. Wille tycker om flygplan men också tåg och bor i en 1:a med sin hung Bengt.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Snäll, Respektfull, Seriös

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Pratsam, Hetlevrad, Tröttsam

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en god social rp där jag visar alla respekt samt engagerar mig till aTt ha konversationer med andra medborgare. Jag kan också bidra med långa och roliga samt seriösa scenarion då jag har spelat FiveM förut och vet hur man gör så att båda parterna har roligt men också ett långt scenario samtidigt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. Jag har spelat på denna server förut och spelat FiveM i ungefär över 1 år

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska vinna utan låta andra parten vinna ibland för att de också ska ha roligt. Ett bra exempel kan vara t.ex om jag gör bankrån med mina vänner och de lyckas fly från polisen men inte jga och jag får springa till fots. Istället för att försöka springa iväg så saktar jag ner lite så att polisen tar mig. De griper då mig och får ett scenario där de ska ha förhör med mig samt ska ta mig till fängelset. Om mina vänner sedan försöker ta ut mig från fängelset så kommer ju polisen behöva komma igen och då har man utökat grund scenariot väldigt mycket och gjort det roligt för alla parter.

Vad är suntförnuft för dig? Det innebär att man har ett logiskt tänkande och gör bara saker som man skulle gjort IRL. Saker som du kanske inte hade vågat ska du inte göra utan du ska rpa på ett realistiskt sätt.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja VDM, RDM, POWERGAMING, METAGAMING, Suntförnuft

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

MrPotato

Medlem
Meddelanden
34
Trofépoäng
8
Godkänd vidare till muntlig interjuv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom