Godkänd Lantzen.#5527 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lantzen.#5527

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Lantzen.#5527

Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad är ditt discord namn? Lantzen

Vad är ditt födelsedatum? 20 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Adam Berg föddes 2000 i Göteborg och växte upp i en familj djupt rotad i bilmekanik. Hans föräldrar drev en verkstad i Hisingen, och redan som liten fascinerades Adam av motorer och fordon. Vid fyra år fick han en trampbil som hans pappa modifierat, och han började tidigt "mecka" med egna verktyg.

Vid tio år deltog han i familjens projekt att restaurera en Volvo Amazon från 1960-talet, vilket väckte en livslång passion för veteranbilar. Under skoltiden kombinerade Adam sina studier med att hjälpa till i verkstaden, där han snabbt lärde sig byta däck, fylla på olja och förstå bilmotorernas funktion.

Under tonåren gick han fordonsinriktning på gymnasiet och blev medlem i en bilklubb i Göteborg. Vid 16 års ålder byggde han tillsammans med vänner en rallybil, vilket cementerade hans rykte som en ung, lovande mekaniker.

Efter gymnasiet studerade Adam till fordonsingenjör vid Chalmers tekniska högskola, där han utvecklade ett intresse för hybrid- och elbilsteknik. Ett studentprojekt att designa en hybridmotor för racingbilar gav honom lokal uppmärksamhet och jobberbjudanden. Trots detta valde han att stanna i Göteborg och arbeta vidare i familjens verkstad.

Vid 24 års ålder är Adam en skicklig mekaniker och ingenjör som kombinerar klassisk bilmekanik med framtidens teknologi. Hans dröm är att skapa ett bilmärke som förenar vintage-design med moderna innovationer. Han är en känd profil i Göteborgs bilentusiastscen och uppskattas för sin kunskap och passion. //

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Glad, possetiv, kreativ

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär agerande, stort ego, känslig,

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med sina kunskaper och egenskaper. det sociala frammåt riktade ger bra kontakt och ett bra rykte för kontaker.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har totalr runt 5000 timmar utspett på 3 konton och har roleplayat med lite av varje yrke. mest har jag varit polis. jag har om jag skulle få uppskatta runt 2000 timmar som polis och 3500 ish som staff

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska följa de direktiv man får och att man inte ska göra saker för egen vinning utan istället kolla hur det hjälper /gynnar fler

Vad är suntförnuft för dig? sunt förnuft för mig är allt. Allt du gör som är logiskt tänkande. om något känns fel eller inte nice så är det inte de

Kan du ge exempel på några av serverns regler? suntförnuft, rdm, vdm, meta osv

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope förutom att jag har spelat för mycket fivem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom