Godkänd kurden1x | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kurden1x

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: kurden1x

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199793703064/

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:11000016d480898

Vad är din discord tagg? kurden20.0

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? AbdieZ

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-22 211239.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag snacka lite ooc, med det är förståligt att man valde banna mig för de, Men tycker bara det är tråkigt att folk inte vet hur man rpar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag o Starboy åkte runt vid crips gänghus och kolla läger sen vi körde iväg sen tillbaka igen och då hoppa dom ut o rikta vapen mot oss

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte det var en felaktig för att jag tycker att jag inte snacka ooc på det viset som dom gjorde, men absolut tycker man skulle kunna säga flygis för att det finns inget annat ord för ban som är icke ooc

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer knappt ihåg men det var något med att jag kanske snacka ooc eller bugg abuse

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat skita i och säga flygis, men snear på dom barnen som inte kan rpa så jao.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår. Om jag ber om att få min överklagan läst kommer den automatiskt att nekas.

Senaste redigerad:

.Flocka

Forums Ansvarig
Personalmedlem
Forums Ansvarig
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
328
Trofépoäng
93

.Flocka