Godkänd Kossorna | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kossorna

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Kossorna

Vad är ditt namn i verkligheten? Ilias

Vad är ditt discord namn? Kossorna2011

Vad är ditt födelsedatum? 29 Mars 2011

Berätta om din karaktär. Göte Gräsman är en ruggig gammal gubbe som har sett mer än de flesta. Född i Sverige, men han har rest världen över och varit med i krig i länder som Bosnien, Somalia och Kongo. Numera hänger han i Los Santos, där han ofta går runt i stan och mumlar om gamla tider med folk som vill prata med honom.
Göte har inte så många intressen, han gillar bara att prata och hänga med trevliga människor.
Med sitt speciella skägg, arbetskläder och en belgisk fallskärm är han omöjlig att missa. Han är känd för sina galna historier om sina äventyr och har ett rykte om sig att vara både farlig, klurig och lite tokig. Tro inte att Göte bara är en vanlig gubbe som går runt på stan han har varit med om saker som får de flesta att tappa hakan.
Det enda han vill nu är att ta det lugnt kanske skaffa ett deltidsjobb. Om du är riktigt nära Göte och känner honom kanske han berättar om sitt liv som soldat, eller kanske hjälper dig på vägen i livet, om han känner för det.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Trevlig, pratglad och kan ta emot mycket skit.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Blir irriterad på små saker, tjurig när han inte får som han vill och kan ibland vara väldigt självisk.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra stämning, sprida glädje och få folk på gott humör. Samt bidra till att alla får en så bra RP miljö som möjligt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har mycket erfarenhet av RP. Jag har spelat på Bryggeriet när det fanns, jag spelade också på Swewave för några år sedan. Jag har kört på de flesta servrarna på fiveM.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att båda ska ha en chans att vinna till exempel när du har rånat en butik och ska åka iväg så måste polis bilen vara ungefär lika snabb så inte tjuven kommer iväg jätte enkelt.

Vad är suntförnuft för dig? För mig är suntförnuft logiskt tänkande samt att man ska tänka till innan man gör något och att man ska tänka realistisk.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: Det är att du inte får på något sätt döda någon utan en andledning eller ett scenario. Failrp: Det är när du gör något som inte är realistiskt som att köra en bil i 300km/h och sedan krascha den, och därefter inte få en reaktion (som man i vanliga fall får). Såklart finns det många fler regler som till exempel metagaming, VDM, Copbait, sunt förnuft, OOC och så finns det många mer.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Tror inte det förutom att Göte är en härlig gubbe ;) (Är också väldigt aktiv)

z1R0

Medlem
Meddelanden
29
Trofépoäng
3
Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta din muntliga intervju. Lycka till!
:SWRP~3:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom