Godkänd klivaren112 | Servervakt Ansökan[kim]

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

klivaren112

Ny Medlem
Meddelanden
10
Trofépoäng
3
Användarnamn: klivaren112

Ditt namn: anton

Ange ditt födelsedatum: 20 Juli 2013

Ditt Discordnamn: bulten2.011

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Jag är aktiv varje dag jag rpar som kriminell. Jag är med i Naser Ligan och skulle vara kul att vara servervakt.

Hur länge har du varit en Medlem på Swewave? 1 månad

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 5-6 gånger mest är svban.

Varför ansöker du som servervakt på Swewave? Jag ansöker som servervakt på SweWave för att jag vill hjälpa staffs med små saker så att dem har tid med mer viktiga saker. Jag ansöker för att jag är duktig på samarbeta, jobba under stress, fatta beslut fort och jag är mogen.
Jag ansöker för att jag vill skapa bättre roleplay och hjälpa till att hålla ordning. Jag gillar att hjälpa folk och jag har alltid varit bra på det.

Jag är van vid att jobba strukturerat och med fokus på säkerhet, något jag tycker är väldigt viktigt i en sådan här roll. Det känns också spännande att få jobba nära tekniken och vara en del av att skydda företagets viktiga system. Jag ser det som en möjlighet att utvecklas och samtidigt göra ett riktigt bra jobb.

Har du tidigare varit blacklistad? nej.

Förklara vad för uppgift en servervakt har:en srvervakt har i uppgift att se hand om spelare som int ekan bete sig på allmäna platser, att se så alla medlemmar uppför sig och följer servern regler. Och för att hjälpa till lite för staffsen och bevaka server för dumheter från folk. Och en servervakt håller sig alltid på marken medans staffsen är uppe i luften och kolla läget. SV gör bans/kicks och kan dva bilar som står fel eller liknande.

Varför vill du bli servervakt på servern? Anledning till att jag vill bli servervakt på SweWave är för jag har massa erfarenheter sedan tidigare, har varit servervakt ett par gånger på andra servers samma är det med staff på andra servers, och under min tid som staff var jag även servervakt ansvarig. Så jag vet hur man skall bete sig, sedan vill jag även bli servervakt för att möjligtvis bli staff i framtiden. Och såklart vill jag bli sv för att kunna hjälpa er staffs med och städa upp servern lite.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt:
koruption och Abuse är när jag utnyttjar min roll och gör saker som inte jag får göra. Vi säger att jag har gängkrig med ett gäng och det är skottlossning sen her jag på toggleid för att se exakt vars dom är och så jag kan använda de som en fördel. En annan sak är att min opp springer mot mig och jag tänker att jag kommer dö att jag inte har någon ammo kvar sen kickar jag den. De kan också vara att min kompis blir skottad och jag ressar honom.

Senaste redigerad av en moderator:

klivaren112

Ny Medlem
Meddelanden
10
Trofépoäng
3
Användarnamn: klivaren112

Ditt namn: anton

Ange ditt födelsedatum: 20 Juli 2013

Ditt Discordnamn: bulten2.011

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: jag rör mig mycket under dagarna och lever i två olika världar – både det "skumma" och det mer vanliga livet. Jag är involverad i kriminella aktiviteter, det är en del av min vardag och något jag rpar krim med. Samtidigt jobbar jag på ett ställe som kallas sc, en plats där jag försöker hålla mig sysselsatt och skapa någon form av stabilitet. Det är en ständig balansgång mellan dessa två verkligheter, där jag hela tiden försöker få ihop vardagen och hantera de utmaningar som följer med båda sidor.

När kvällarna kommer brukar jag ta det lite lugnare. Ibland kör jag runt, låter tankarna vandra och reflekterar över det som hänt under dagen. Det är en tid för att koppla av, samla kraft och planera för vad som komma skall. Den här rytmen – mellan aktivitet och vila, mellan olika världar – präglar mitt liv och formar hur jag navigerar framåt.

Hur länge har du varit en Medlem på Swewave? 3 veckor

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 5-7

Varför ansöker du som servervakt på Swewave? Jag söker jobbet som servervakt på Swewave för att jag vill vara med och bidra till säkerheten i en viktig teknisk miljö. Jag har hört att Swewave håller hög standard och är en arbetsplats där noggrannhet och ansvarstagande är viktigt, och det känns som en plats där jag skulle trivas.

Jag är van vid att jobba strukturerat och med fokus på säkerhet, något jag tycker är väldigt viktigt i en sådan här roll. Det känns också spännande att få jobba nära tekniken och vara en del av att skydda företagets viktiga system. Jag ser det som en möjlighet att utvecklas och samtidigt göra ett riktigt bra jobb.

Har du tidigare varit blacklistad? nej.

Förklara vad för uppgift en servervakt har: Övervaka chatten och spelarnas beteende för att förhindra fusk, trolling eller olämpligt uppförande.

Hjälpa till att lösa konflikter mellan spelare och ingripa vid bråk eller regelbrott.

Vara aktiv i spelet för att snabbt kunna upptäcka och agera på problem, till exempel fusk eller störningar.

Assistera nya spelare genom att svara på frågor och guida dem i serverns regler och funktioner.

Rapportera allvarliga incidenter till admin- eller utvecklarteamet för vidare åtgärder.

I vissa fall kan servervakten även hjälpa till med enklare tekniska uppgifter eller att uppdatera information till spelarna.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern för att jag gillar att hjälpa till och skapa en trygg och schysst spelmiljö för alla. Jag tycker det är viktigt att regler följs så att alla får en rättvis chans och kan ha roligt utan störningar. Jag är uppmärksam, tålmodig och van vid att hantera olika situationer, vilket jag tror är viktiga egenskaper för en servervakt. Dessutom tycker jag det är kul att vara en del av en gemenskap och kunna bidra till att servern fungerar bra och att alla trivs.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Korruption innebär att en person i maktposition utnyttjar sin roll för egen vinning eller för att gynna vissa på ett orättvist sätt. Som servervakt kan korruption till exempel innebära att man släpper in obehöriga personer, låter vänner bryta regler utan konsekvenser, eller tar emot mutor för att ignorera regelbrott.

Abuse
Abuse handlar om missbruk av sin position eller makt. Det kan vara att en servervakt använder sin auktoritet för att trakassera, hota eller orättvist bestraffa andra spelare eller kollegor. Det kan också vara att man överdriver straff eller agerar på ett sätt som inte följer reglerna eller riktlinjerna.
detta tog 1 timme nu ska det bli godkänd kim

Kim

Trial Mod
Personalmedlem
Sr.Mod
Meddelanden
22
Trofépoäng
1
Godkänd Skriftlig ansökan, du har 48h på dig att din muntliga intervju. Lycka till

Jabal

Aktiv Medlem
Meddelanden
106
Trofépoäng
18
Godkänd efter muntlig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom