Nekad klivaren112 | Servervakt Ansökan[kim]

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

klivaren112

Ny Medlem
Meddelanden
10
Trofépoäng
3
Användarnamn: klivaren112

Ditt namn: Anton

Ange ditt födelsedatum: 20 Juli 2013

Ditt Discordnamn: klivaren112

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: jag går in på servern chillar lite bara brukar vänta på import en vis tid ssen brukar jag jobba på sc styling och ksk åka runt lite och sen rpa krim och sen på kvällen lite lall run 03:00

Hur länge har du varit en Medlem på Swewave? 3 veckor

Hur många gånger har du blivit bannad på server? vene ksk 5-7

Varför ansöker du som servervakt på Swewave? det första är för att detta är den bästa servern andra anledningen är för att jag tycker om hur snälla ni alla är inom servervakt teamet alla är mogna och har respekt för andra.

Har du tidigare varit blacklistad? nej.

Förklara vad för uppgift en servervakt har: Se till att alla följer serverns regler.
Hålla koll på misstänkt eller regelbrytande beteende (t.ex. RDM, VDM, powergaming eller metagaming).

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på SweWave för att jag vill skapa en trygg, rolig och rättvis miljö för alla spelare. Jag har själv spelat mycket på SweWave och tycker att servern har en stark gemenskap och bra potential.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: korruption är att man inte gör servervaktens uppgift utan man bara rpar normalt och inte gör sitt arbete. abuse är att man använder sina commandons till att abusa och kicka folk för ingen anledning kicka poliser under scenairo så inte dina grejer går bort man helt enkelt använder commandons på fel sätt

Kim

Trial Mod
Personalmedlem
Sr.Mod
Meddelanden
22
Trofépoäng
1
Nekad utveckla allt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom