Nekad kevin=goat | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kevin=goat

Ny Medlem
Meddelanden
11
Trofépoäng
1
Användarnamn: kevin=goat

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199633758747/

Ditt Hex-ID eller BanID: 321698

Vad är din discord tagg? kevinsthlm72171

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Jag blev bannad Rosen av för att jag hade en pistol utan kirm

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-04-20 193406.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen kanske bannade mig för att de tolkade min handling att jag hade en pistol sedan så det blev en ban jag tyckte det var helt rätt av de att bannad mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. "Jag var inne på servern och rörde mig runt i stan med min karaktär. Jag hade ett vapen på mig, men jag hade då inte en aktiv kriminell roll. Jag visste inte att det krävdes en krim-roll för att ens få ha ett vapen i sitt inventory, utan trodde att det bara gällde om man skulle använda det i en situation. Strax efter blev jag bannad direkt det var väldgit dumt av mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. "Jag skulle säga att det var mitt fel, även om det inte var medvetet. Jag hade ett vapen på mig utan att ha en aktiv kriminell roll, vilket jag nu förstår bryter mot regelverket. Jag missförstod vad som gällde. Så även om det inte var avsiktligt, så tar jag ansvar för misstaget och inser nu att det är viktigt att läsa reglerna noggrant. Det var alltså inte en felaktig ban, men ett missförstånd från min sida."

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. minns inte riktigt om jag har fått en ban förut!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? "Om jag hade kunnat backa tillbaka tiden så hade jag dubbelkollat reglerna innan jag tog emot eller bar på ett vapen. Jag hade sett till att ha en aktiv kriminell roll innan jag ens rörde ett vapen, och om jag var osäker hade jag kontaktat staff eller läst igenom regelverket på forumet/discorden först. Jag inser nu att det är mitt ansvar att ha koll på vad som gäller, och i framtiden kommer jag alltid att försäkra mig om att jag följer serverns regler till punkt och pricka innan jag gör något liknande."

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår fullständligt det var mitt fel

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom