Nekad Kevin | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevin

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
3
Användarnamn: Kevin

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Ange ditt födelsedatum: 17 Februari 2009

Ange ditt Discordnamn: alvintamam

Berätta kortfattat om dig själv: Trevlig - Mogen - Aktiv - Snäll - Respekt Full - är skön person som lirar fivem.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Ja nu är det ju sommarlåv och man måste ju va ute ibland på dagen men kommer va aktiv minst 10/12 timmar.

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? Blev Medlem idag men varit här förut i 2022/2023 tiderna som swewave va bäst, men nu är jag tillbaka och skulle vilja bli helper för varit helper här i 2023.

Varför ansöker du som staff på SweWave? Hej, jag vill jobba som staff med alla staffs som finns här på servern jag vill vara en del av staff teamet . jag vill bli staff på UNIVE för det är en stor server som behvöer många staffs som kan hålla bort lallare och det skulle jag vilja hjälpa till med på denna server jag vill att det ska vara bra rp på servern och jag tycker inte lallare ska ha rätten att förstöra den fina rpen som vi har här på servern. jag vill även vara staff så jag kan läsa reports så jag kan hjälpa folk med saker de behöver hjälp med så de slipper vänta med att få hjälp. jag vill även sitta i support och ta support ärenden så jag
även kan lära folk på det viset så de slipper vänta och så de får hjälp med det de behöver få hjälp med vill vara staff på SweWave för jag vet att jag kommer ta detta jobb seriöst för det är viktigt att det är seriösa staffs på stora servrar som SweWave. jag kommer även sköta mina ansvars områden som staff och jag kommer se till att folk kommer känna sig trygga att sätta sig support och fråga frågor ingen fråga är för dum. kommer även specca på folk hur de rpar så jag kan se hur folk rpar på servern. jag kommer även ta mitt ansvarsområde seriöst typ jobb ansvarig då kommer jag se till så att cheferna sköter sitt jobb bra och se till att anställda sköter sitt jobb bra för allt hänger ej på chefen. eller typ krim ansvarig då kommer jag specca krim scenarion. och se hur folk rpar som krimminell och se till att de sköter sig och inte bryter några regler men det kommer jag kolla överklag att folk sköter regler jag vill ansöka till staff så jag klan hjälpa servern att utvecklas genom att ta bort lallare och läsa ansökningar inom mitt ansvarsområde. men jag skulle vilja utveckla och bli support på servern och ta ett större ansvar. jag vill lägga all min tid på SweWave därför vill jag bli staff så jag har ett ännu större ansvar som tar mer tid jag känner att jag är redo för att ta ett större ansvar har enså spelat på SweWave i snart 3 år vilket är sjukt
nu så liksom varför inte göra ett försök att få bli en del av staffteamet. älsakr ju SweWave djupt i min själ så jag vill ju självklart göra allt jag kan för att utveckla SweWave

Vad är din uppgift som Staff? Att säga till så det går rätt till ig och i dc liksom inget lall inget rasistiskt och kolla runt specca så inga staff abusar sin makt och samma medlem krim int gör fel eller det dem ska samma med poliser och alla jobb.Säga till så dem följer reglerna och göt det som folk säger dem ska göra och det som står i reglerna inte sitt eget eller bara för man ska vinna. och alla lika värda om jag är i ett ärende ska man inte välja medlem och krim lika värt som staff inte ta dem föra andra eftersom alla är lika värda ingen ska prioteras utan ta det i den tid det kommer. och fuksera på ärendet om det är ett ärande fukusera på det under tiden antekna så du vet men som talar och vad du ska säga och ha allt nerskrivet och man behöver inte ta allt själv kan även be om hjälp av andra staff och göra en stor gemenskap av det.

Vad kommer du att bidra med som Staff? jag kan göra så mycket jag kan för att ban hackers. jag kan lära personer som inte kan regler vad regler är jag hanterar stressiga situationer väldigt bra och jag kommer jobba även om det tar mycket av min tid för jag är seriös över detta job det är en hög ansvar faktiskt man ska kunna ta detta på alvar jag ska lära mig av dem högre än mig för dem kan ju mer än mig och jag har en jätte hög respekt till mina kollegor darför kommer jag att jobba hårt jag är mogen jag är en mcyket snäll grabb och jag hatar regelbrottare för dem gör mig iritterad dem förstör andras tid på server och de gör så vissa personer slutar spela på SWEWAVE tror jag jag kommer sitta mycket i support och hjälpa så många jag kan med deras problem och jag skulle vilja jobba som staff i rp jobb området då jag kan hitta bra chefer och om jag ser att de jobbar dåligt så varnar jag dem sen blir det att dem tappar jobbet och jag hittar ny person jag är mycket aktiv och mycket bra på att göra reports jag kommer sätta in kritiken jag får i min tanke så jag kan bli en bättre staff och bättre job ansvarig om jag får det vi säger jag kommer hålla servern i ordning iallafall försöka hålla den i ordning det vill jag göra jag brinner för att hålla grejer i ordning och jag kommer försöka göra servern bra genom att hålla bort dem dåliga rpers och de som e rasister för jag gillar inte rasister eftersom många personer förut har sagt rasistiska saker till mig och darför gillar jag inte när andra e rasistiska jag bryr mig inte om han va taskig man behöver inte säga rasistiska ord man kan ju prata tillbaka med taskiga ord och jag ba kommer bidra med så mycket jag kan

Hur hanterar du stressiga situationer? När du har din Staff roll är det otroligt viktigt att agera professionellt då du är ansiktet framåt för servern i visa fall. Man ska alltid agera med respekt och hålla en god ton även om du är arg eller frustrerad, Det ska alltid skötas professionellt. Samt så ska du ej hetsa i support eller vara hetsig mot dom som sitter support man ska vara artig, Hjälpsam samt verkligen hjälpa folk i support och i reportsen. Det är verkligen viktigt att du ej är omogen med din staff roll och inte är hetsig medans du tar reportsen eller tar support. Geller även staff samtal IG

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Donation

Ansvarsområde 2: Kriminell

Senaste redigerad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom