x6x4x | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

x6x4x

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: x6x4x

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? x6x4x

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Linus persson han är född 11 januari 2001.
han var jätte bra i skolan och fick nästan alla rätt på proven och hade en underbar familj.
Men en dag så sa hans mamma Jonna till honom att sätta sig i soffan gråtandes.
Hon sa att pappa är död.
då bröt Linus ihop och slutade gå till skolan .
och hade det väldigt jobbigt i sitt liv.
Men den 27 september 2010 så hörde han en låt låten hette katten i trakten dom var gjord av den store Einar.
Så han började att rapa och lägga ut på sociala medier och blev dötts känd efter låten jag behöver ingen.
tillochmed 1Cuz lyssnade på hans låtar och Loam och Adam.
Men när hans mamma fick reda på det så blev ho jätte arg och kastade ut honom ut ur huset.
Efter den dagen så började han att hänga med kriminella gäng.
alla gillade honom förutom en som hette vass han va så aven sjuk på honom så han tog sina kompisar och misshandlade han.
Och efter den dan så hade Linus bestämt sig för att ta över Einars plats.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är lugn, bemöter folk med respekt och han är snäll

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär han kan bli arg, han gillar inte när det är mycket folk runt honom och sen så kan han vara lite biter om han inte frå som han vill lol.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med realistic, rolig, seriös och social rp.
Jag tänker också mycket på andra utan inte bara på mig själv utan vill att alla ska ha det lika roligt som jag kommer ha det.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat rp i 3 år om inte mer.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att alla ska ha kul i ett scenario utan det ska inte vara så att den andra parten har jätte kul men den andra ass tråkigt. Det ska vara roligt för båda parterna så det inte slutar i sup elr något liknande

Vad är suntförnuft för dig? Att man ska ha ett logiskt tänkande. Tex om man ska vara i ett scenario ska man tänka vad man hade gjort irl och då gör man det på bästa sätt och gör så att det blir roligt för båda parterna.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM random deatch match att man dödar ngn utan en anledning vdm veachle death match att man använder sig av en bil för att döda andra individer och combat logging att man quitar mitt i ett scenario tex om jag är i ett bankrån och polisen tar mig och innan han gör det så lämnar jag.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det är chill. Hoppas d går bra :)

Top Bottom