Nekad Keso | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Keso

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
3
Användarnamn: Keso

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad heter du på discord? BZ1lex

Ange ditt födelsedatum 27 April 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill bli Medlemskap Ansvarig för att vi på Swewave ska kunna bli större och få in nya spelare som kanske vill spela här på Swewave.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tror ändå att jag kan göra det ett bra jobb och få in spelare som kan gilla rpn på denna server, och Ändå Ta interjuver samt ansökningar då folk inte gör det.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? jag tycker först man ska vara snäll o trevlig och ändå ha en lugn ton, och Respekterar varandra.

Hur skulle du vilja bidra till och forma innebörden av att vara medlem på Swewave? Jag Tycker att man ska skapa en bra rpa och tillsammans ha respekt mot varandra.

Vilka krav tycker du att medlemmar på Swewave bör uppfylla? att man ska kunna reglerna på servern samt ha respekt mot alla spelare på Serven, Medlemmar/ Staffs.

Vilket ansvar anser du att du skulle ha om du var Medlemskap Ansvarig? Att jag kommer ta in rätt folk som har en bra rp men också på en bra hög rp nivå samt kunna servens regler

Hur ser din nuvarande aktivitetet ut? Jag är Aktiv på servern varje Dag

Har du som mål att gå med i staff teamet på Swewave i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nope

Senaste redigerad:

v199o

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Sr.Mod
Meddelanden
251
Trofépoäng