kelvin | Ansökan till Staff

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

kelvin

Ny Medlem
Meddelanden
9
Trofépoäng
3
Användarnamn: kelvin

Vad är ditt namn i verkligheten? kelvin persson

Ange ditt födelsedatum: 23 Februari 2009

Ange ditt Discordnamn: kelvin

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en ansvarsfull och engagerad person som brinner för RP och att skapa en positiv upplevelse för andra spelare Jag har erfarenhet av både att spela och vara staff på rpservrar och jag tycker om att arbeta i team för att lösa problem och bidra till en bra miljö Utanför spelet är jag strukturerad och gillar att ta ansvar vilket jag tror gör mig till en bra match för en staffroll Jag är också alltid öppen för feedback och ser det som en möjlighet att utvecklas både som spelare och som medarbetare

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? från 15 till 23 typ

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? sedan 2022

Varför ansöker du som staff på SweWave? Jag har följt SweWave under en längre tid och jag tycker att servern erbjuder en väldigt bra och engagerande RP Jag vill vara en del av den positiva och växande communityn och bidra till att hålla servern både rolig och rättvis för alla spelare
Jag ser det som en möjlighet att använda mina erfarenheter och min passion för RP för att förbättra servern och hjälpa till att skapa en trygg och rolig miljö Genom att vara en del av staffteamet hoppas jag kunna bidra med både mitt engagemang och min förmåga att hantera olika situationer på ett professionellt sätt

Vad är din uppgift som Staff? min uppgift som helper är främst att ta support men också vara aktiv ig och ta reports och hjälpa så många som möjligt men också kolla så att alla regler följs och så att det är rättvist för alla spelare jag ska kunna hjälpa folk med frågor och problem hantera folk som inte följer regler.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer att bidra med ett lugnt rättvist och professionellt bemötande i alla situationer Jag har ett bra öga för detaljer följer serverns regler noggrant och har god förståelse för hur en stabil rpserver bör fungera
Jag är aktiv engagerad och redo att ta ansvar när det behövs oavsett om det handlar om att lösa konflikter hjälpa nya spelare eller ta itu med regelbrott på ett sakligt sätt.
Jag vill även bidra till en positiv stämning i servern visa respekt mot alla spelare och samarbeta med andra i staffteamet för att ständigt utveckla och förbättra servern.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag försöker alltid vara lugn och tänka klart även när det är mycket som händer samtidigt I stressiga situationer fokuserar jag på att vara saklig lyssna på alla inblandade och ta beslut utifrån reglerna inte känslor
Jag vet att som Staff måste man kunna hantera konflikter och högt tempo utan att bli provocerad eller stressad och därför påminner jag mig själv om att ta ett steg tillbaka, andas och lösa en sak i taget
Om det behövs tar jag hjälp av andra i teamet för att lösa situationen på bästa möjliga sätt.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Support

Ansvarsområde 2: Servervakt

Top Bottom