Godkänd kelvin | Servervakt Ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

kelvin

Ny Medlem
Meddelanden
8
Trofépoäng
3
Användarnamn: kelvin

Ditt namn: kelvin persson

Ange ditt födelsedatum: 23 Februari 2010

Ditt Discordnamn: kelvin_0132

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: lite varje dag

Hur länge har du varit en Medlem på Swewave? sedan 2022

Hur många gånger har du blivit bannad på server? typ två tror jag men har blivigt un bannad.

Varför ansöker du som servervakt på Swewave? jag vill kunna hjälpa till på serven så att alla på serven har rolig rp och att det inte e som många lallare och så att det blir bättre rp och göra så att staffsen inte behöver göra så mycket jobb så dom kan fokusera på viktiga saker istälet

Har du tidigare varit blacklistad? nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har: en server vakt har som uppgift att hjälpa alla personer på serven där dom kan och göra så att staffsen inte behöver göra så mycket jobb så dom kan fokusera på viktiga saker och vi har som jobb att hålla serven i styr och få bort lallare.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli server vakt för att hjälpa folk med deras problem och kunna lösa problem och göra så att serven inte blir lallig och kuna hjälpa staffsen med att göra små jobben så dom kan fokusera på viktigare grejer.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: det e när en staff eller server vakt abjusar sina perms för som för det tex har på toggleid eller ressar i ett senario och försöke göra saker bra för sin fördel

Top Bottom