Nekad Kalle Balle | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalle Balle

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Kalle Balle

Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Vad är ditt discord namn? kalleballe0134

Vad är ditt födelsedatum? 9 November 2000

Berätta om din karaktär. Kalle Krafft började sin resa för fyra år sedan, har flyttat till 100-tals städer och nästan alla städer har han varit polis i och han har lyckats väldigt bra med det. Kalle Kraffts mål i denna staden är att bli en hög grad inom polisen och bli igenkänd när han går på stan.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Trevlig, bra att prata med folk och ha kunna hålla en konversation och Rolig

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Gillar inte när något går långsamt, när man väntar på någon för länge kan jag bara gå där ifrån om jag väntat för länge p.g.a att jag blivit arg och Blir nervös i typ vilken situation som helst

Vad kan du bidra med till serverns RP? Men fyra års erfarenhet inom rollspel och har 1000 timmar på FiveM så kan jag säga Ja

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Spelat i fyra år om inte mer och har 1000 timmar på FiveM

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska tänka på att alla ska ha kul och inte bara att ena laget har roligt

Vad är suntförnuft för dig? Vanliga saker som man inte skulle göra irl som t.ex köra 120 på en lantsväg eller köra ifrån ett trafikstopp om man inte är efterlyst eller att ha något i bilen

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM - Random deathmatch, man får helt enkelt inte döda något utan anleding. Man får alltså inte bara gå fram till en man aldrig hört från eller sett och bara startar slagsmål eller skjuter. VDM - Vehicel deathmatch, man får inte köra på någon utan anledning med bil.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nae

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom