Nekad Kakish | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kakish

Ny Medlem
Meddelanden
17
Trofépoäng
1
Användarnamn: Kakish

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? sickan20-Kakish

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2010

Berätta om din karaktär. En trevlig kille som arbetar mest men är också så ute träffar nytt folk och bara försöker sprida något gott.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Arbetande man, trevlig, omtänksam

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär trött på morgonen som kan leda till otrevlig och smått stressad i vissa tillfällen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag jobbar på Mekonomen försöker inte förstöra för andra utan hjälpa om någon behöver hjälp. Trevlig försöker få andra på bra humör. Så det jag kan bidra med är ju jobba och inte förstöra och hjälpa personer som behöver.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det kan man väl säga, har kollat på mycket streamers under lång tid men är själv rätt ny till rollspel men börjar komma in i det och försöker vara så säriös jag bara kan.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man tänker inte bara p sig själv utan försöker göra et roligt scenario för båda sidor. Så alla tycker det är roligt och lyckat scenario.

Vad är suntförnuft för dig? Det ska vara så realistiskt som möjligt och göra som i verkligheten

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm powergaming vdm fearrp combat logging nlr metagaming.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är 15 och rätt mogen gör så realistiskt rp som jag kan. Spelar inte för att gå runt och lalla. Vill göra bra rp och rolig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom