Nekad Kakish | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kakish

Ny Medlem
Meddelanden
17
Trofépoäng
1
Användarnamn: Kakish

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? sickan20-Kakish

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2010

Berätta om din karaktär. En kille som heter Jonatan Santana ursprungligen från Spanien han jobbar på Mekonomen. Han är 25 år och allmänt trevlig.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Laga bilar snäll och omtänksam.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Kan bli lite otrevlig, lite jobbig från tid till tid och trött ibland.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att vara så aktiv jag kan jobba på Mekonomen och inte förstöra för andra.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har kollat på mycket streamers är rätt så ny men börjar komma in i rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Till exempel göra det roligt för andra.
Ex: En polis kan fånga en som gör ett rån men istället för att ta slut på scenariot kan man dra ut på det lite längre så det ska bli så roligt scenario för båda.

Vad är suntförnuft för dig? Om vi säger att jag blir mördad ska jag inte komma ihåg det.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fearrp vdm rdm failrp och nlr.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej som sagt har lite erfarenhet av rp jag är 15 och skulle sjäv klassa mig som mogen och försöker inte spela för lall. Utan gör sp seriös rp som jag kan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom