Nekad Kaki | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
K

Kaki

Gäst
Användarnamn: Kaki

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? Kaki9999999

Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mome iska och han är född 1990 i ryssland, han är uppvuxen med en rätt så "normal" familj men han har ändå dragits lite till det kriminella hållet då han flyttade till Sverige när han var 12 år till en liten håla som heter rosengård. Han hamnade genast i fel umgänge där bland annat var vapen och droger osv var inblandat. Folk tror att han är den där killen som inte håller på med kriminella saker då han är en väldigt lugn person men det som folk inte vet är att Mome och hans polare Elias har en sjuk plan som kommer få ses i framtiden. efter 12 år har passerat nu så har mome gift sig och har 2 söner en heter Ali och Omran och han har nu en liten moped garage vart han lagar mopeder För att känna pengar och att kunna mat sin familj innan så va han mycket in blanda i det kriminella sen efter Elias blev Skjuten Så gjorde det att mome blev orolig över sin kompis och så börja han tänka på sig själv och det gjorde så att han ändra sig själv och lämna det kriminella livet genom att börja istället laga mopeder och sen så hitta han kärlek sara och byggde upp en familj nu så lever han tryggt med sin familj och NU SÅ VAR SAGAN SLUT

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär positiv,rolig,säriös

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Arg ibland,Tveksam,Äverntyrlig

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med seriöst och engagerande RPande. Jag tar rollen på allvar och vill skapa intressanta och trovärdiga scenarion för alla inblandade. Oavsett om jag spelar polis eller något annat, kommer jag satsa fullt ut för att göra RP-upplevelsen roligare för alla. Jag vill bygga en karaktär som utvecklas över tid och påverkas av de val som görs i spelet. Jag kommer också bidra med respekt för andra spelare och deras RP, och undvika att "lalla" eller spela orealistiskt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har 4000 timmar på fivem så ja

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man låter andra vinna ett scenario och att man inte bara spelar för makt

Vad är suntförnuft för dig? Att man rpar realistiskt och utgår allt från verklighet och inte göra skumma eller dumma val som man aldrig skulle tagit irl.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? fear rp: värna om livet, rdm: när man dödar någon utan anledning, vdm: använda bil som vapen.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

v199o

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Sr.Mod
Meddelanden
251
Trofépoäng
18
Godkänd
vidare till muntlig intervju, Lycka till!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liknande trådar

Top Bottom