Intervju Kaki | Ansökan till Staff

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
K

Kaki

Gäst
Användarnamn: Kaki

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Ange ditt födelsedatum: 11 Juni 2008

Ange ditt Discordnamn: .naar.

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är 16 år och ska börja första året i gymnasiet. Jag är rolig,snäll,ärlig.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 5-9 timmar helger lite mer

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? Jag blev medlem nyligen men spelat mycket på OG swewave.

Varför ansöker du som staff på SweWave? Jag vill bli staff för att jag vill hjälpa till med rpn på servern, jag vill även prova på olika områden och hjälpa de högre uppsatta staffs. Jag vill även bli staff för att jag brinner för just swewave och jag vill hjälpa så gott jag kan med rpn och hjälpa till att utvecka den! och Jag vill hjälpa till med rpn och även gå på reports på servern. Och så att de kan bli lite mer social Rp istället för att bara gå runt och hetsa sen så blir det skottlossning sen krig utan att man kan snacka med ord istället för att göra de med vapen. Och något som får mig att söka till Staff, det är att man kan hjälpa nya spelare på servern så att tex folk som kanske inte har rpat förut så att man kan lära dom så att dom också kan ha roligt på servern och kunna utvecklas. Och för att jag vill kunna ge tillbaka den energin till servern som den gav till mig och jag vill även att swewave ska växa som Community.

Vad är din uppgift som Staff? Som staff så ska man se till att alla spelare får en bra upplevelse och att förstärka och förbättra Communityn. en annan uppgift är att specca spelarna på servern och att sitta och ta folk som behöver hjälp i support, men även att hjälpa nya staffs om dom undrar eller behöver hjälp med något. Min uppgift som staff är att jag ska vara seriös och opartisk i support ärenden även om det är någon som jag känner alla ska ha samma rättigheter och skyldigheter.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra främst med min aktivitet i support och ingame men även min erfarenhet då jag kan lära ut mycket då jag spelat på denna servern sen start och kan mycket om servern, jag kommer även fokusera mer på mitt staff arbete än rp så jag kommer absolut hjälpa till så mycket det går och framför ett gott exempel för denna servern. Kan även mycket om datorerer så kan hjälpa till att pc checka personer om det skulle misstänkas för fusk.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag skulle säga att jag hanterar stressiga situationer bra eftersom jag har varit Staff sen tidigare och jag kunnde hantera "hetsiga" support ärenden på ett bra sätt tex om det är några som är sura i support så kan man alltid ta hjälp av en annan staff och kontrollera ärendet och lugna ner spelarna.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Support

Foglio23

Ägare
Personalmedlem
Ägare
Meddelanden
88
Trofépoäng
6
Bra jobbat! Du har blivit godkänd och får därmed gå vidare till det muntliga provet. Kom ihåg att du måste ta din muntliga intervju inom 48 timmar efter det förlorar du rätten att göra det muntliga.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liknande trådar

Top Bottom