Godkänd Kakan9445 | Permanent Ban Överklagan

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kakan9445

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Kakan9445

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198970738392/

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:11000013c3a96d8

Vad är din discord tagg? .realkakan

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? foglio

Bild på banmeddelande: bild_2025-07-21_035035390.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag fuskade jag ångrar det otroligt mycket och i efter hand så ångrar jag det så otroligt och varför jag gjorde det var för det var mycket grupp tryck som sa typ tex ladda ner denna och gå in här och jag gjorde det som var otrligt dumt och jag gillar verkligen servern av dess staff team som är väldigt skyssta och inte många andra servers som har det finna staff team.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i en bil och sedan så transporterades vi i ungefär en kvart utan någon som helst drama sedan så börjar folk skjuta mot oss och min driver blev skjuten jag hoppade ut och sköt och jag fick lite smått panik och hoppade ut och jag avlossade några skott sedan fick jag en ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban jag står för det jag gjorde jag ångrar det med hela mitt hjärta och jag vill gärna få en till chans att spela på denna server för den är otroligt bra med alla scripts.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej tror inte jag har det, i alla fall som jag inte kommer ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte gått in med fusk eller skjutit för det var brist på social rp. och inte följa vad gruppen säger.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

abdieZ

Mod
Personalmedlem
Mod
Meddelanden
286
Trofépoäng
16
Låser

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom