Nekad Jockerollspel | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jockerollspel

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Jockerollspel

Vad är ditt namn i verkligheten? jocke

Vad är ditt discord namn? jockerollspel

Vad är ditt födelsedatum? 16 Maj 2025

Berätta om din karaktär. han heter muffen karlsson, han har haft en bra uppväxt med sina föreldrar och gick bra för han i skolan. när han var yngre och gick i skolan gillade han praktiska ämnen och sen i gymnasietr så gick han bygg programet. alltså är han en som är väldigt glad i att jobba speciellt praktiskt på t.e.x verkstad eller något sådant. han är intreserad av bilar och motorer. även att umgås med kompisar och ha roligt, men han gillar inte att sitta stilla bara, eftersom han har lite adhd så vill han alltid göra något. Han är ganska känslo kall och bryr sig inte om så mycket saker. däremot älskar han sina vänner och kan göra allt för sina riktiga kompisar. Hans framtids planer är väll att skaffa jobb förhoningsviss på någon bilfirma eller verkstad och sen få råd men en egen bil som han kan styla precis som han vill och sedan åka på roadtrips.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär väldigt bra arbetsmoral och jobbar gärna extra. han är väldigt trevlig och pratsam om folk är trevliga tillbaka. han ville göra samhället bättre och vill hjälpa till med allt som kan förbettras.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär ans adhd kan ställa till det ibland med impulsiva beslut. om någon är taskig mot hans vänner så går han emot väldigt hårt och ger sig inte. han kan sätta jobbet föra allt på ett dåligt sett att han glöm,mer allt annat och sig själv till han mår dåligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag spelar mina karaktärer på ett seriöst och trovärdigt sätt. Jag försöker alltid hålla mig till reglerna och följa spelets värld. Jag gillar att hitta på nya saker i spelet och skapa händelser som andra kan vara med i. Jag är inte rädd för att ta plats i spelet och hjälpa till att driva handlingen framåt. Jag är trevlig mot andra, lyssnar och visar respekt. Jag vill att alla ska ha kul, och jag gör mitt bästa för att skapa en bra miljö på servern.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har tidigare spelat på unive, panda roleplay och velmen även penguin där jag spelade som mest och spelade väldigt länge på där var jag medlem, krim, krim o polis, även staff så jag har lite erfarenheter.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? betyder att du ibland ska låta den andra spelaren lyckas även om det går emot din egen karaktärs fördel, det gör att rolspelt blir roligare för alla. ett exempel: Du spelar en tjuv, och den andra spelar polis. I stället för att alltid springa iväg och vinna, kan du låta dig bli tagen ibland för att skapa spänning.

Vad är suntförnuft för dig? vi ska tänka som om de vore i våra verkliga liv så skulle jag gjort såhär i denna situationen osv. du ska alltså tänka rimligt och logiskt tillexempel: om någon riktar pistol mot dig står ju inte du och är uppkäftig och hetsar utan då är man lugn och gör som den säger.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? köra sunt i trafiken, man ska inte vara "tuffing" mot alla. man får inte emot abusa

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ne

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom