Godkänd isakgw | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isakgw

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: isakgw

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? isak2414

Vad är ditt födelsedatum? 26 April 2000

Berätta om din karaktär. Karaktären heter Samuel och hans efternamn är Andersson och han uppväxt är i Argentina och han flyttade till Sverige för ett tag sen. Hans intressen är att gå på barer och dricka öl och sådana drickor och denna karaktären kan kommunicera med andra i spelet på ett försåtligt sätt. Karaktären har fina känslor om att alla är värda likadant och att karaktären är. Denna karaktären har framtida planer om att flytta till Argentina igen för att han vill utforska. Han är en lärare som är duktig inom geografi i skolan och alla barn ser han som en riktig förebild. Han har mer framtidsplaner som till exempel att bli en miljonär genom att gambla hårt med sina sparade inkomster efter sin pension. Han är en person med mycket lycka och tur som han vill gambla med så att han får mer pengar till sina framtidaplaner.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Snäll, Tydlig, Ansvarig

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Gambler, Inte så mycket fritid, Ful

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att jag har spelat FiveM I mångar år och jag förstår konceptet till RP. Jag vet också hur jag ska bete mig på en sådan server och jag ser alla på ett rättvist sätt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har Spelat FiveM i många år och förstår huvudsakligen hur man ska bete sig i ett rollspel.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att typ om jag spelar en kriminell som blir tagen av polisen. Istället för att springa varje gång eller att jag loggar ut så spelar jag scenariot fullt ut. Jag kanske blir arresterad, förhörd, och fängslad Men Det gynnar polisen, men gör RPn trovärdigare och roligare för alla i den så att det blir rättvist.

Vad är suntförnuft för dig? Att jag gör det som är lämpligt och att jag inte bryter mot regler i Rp. Det menas för mig attt jag gör kloka beslut som inte skadar andra och att jag tänker efter före alla handlingar så att jag gör det som är tillåtet.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm, rdm, fail rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är en ansvarfull person som tänker innan gör handlingar för att de inte ska gå fel eller att jag gör något dumt. Jag är en snäll person som gärna tycker om att hjälpa andra.

.acrylick

Medlem
Meddelanden
72
Trofépoäng
8
Godkänd skriftlig ansökan du har 48h på dig att ta din muntliga intervju. Lycka till!
:SWRP~3:

v199o

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Sr.Mod
Meddelanden
251
Trofépoäng
18
har medlem, sätter på godkänd

Status