Dubbelpost ingen | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ingen

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: ingen

Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? ingen/tjockiskingen

Vad är ditt födelsedatum? 9 November 2011

Berätta om din karaktär. Clark Olfosson växte upp i en liten svensk stad där Polisen ägde han har varit efterlyst i flera månader. Så han bestämde sig att flytta till swewave. För tillfälet söker han jobb på Swewave. Han skulle vilja bli en Mekaniker för han kan mycket om bilar. Han gillar att köra bilar. I hans tidigare stad så blev hans pappa skuten i huvudet av en kriminel person. Efter det ville han anldrig komma tillbaka ditt han vill göra reveng till hans pappa så han blev också kriminel.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är snäll,stark och social person.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han kan lätt bli aggresiv, svårt att göra vänner och har en ljus röst

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med inlevelsefullt RP, stark karaktärsutveckling och god förståelse för både civilt och kriminellt spel. Jag spelar långsiktigt och skapar gärna intressanta relationer och konflikter som utvecklar hela serverns berättelser.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har kört på många olika server jag har till och med kört på den här innan den stängdes ner. Servarna som jag har spelat på som jag kommer i håg är följande: swewave vien deepcity veloria stadium(min egen) och lite annat.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? säg om det är bankrån och man är krim så kanske man kan låta polisen ta en om man aldrig har blivit tagen förut eller att typ en i bank rånet blir tagen jag som har varit polis mycket vet att det inte är roligt om man aldrig fångar någon

Vad är suntförnuft för dig? att man ska tänka som irl och ta samma beslut som man skulle gjort irl och tänka efter lite innan man tar ett beslut

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Meta gaming man ska inte ta info från ooc till ingame rdm man dödar någon utan anledning vdm man använder sitt fordon som vapen powergaming säg att man krockar och får inte ont typ

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag har haft erförenhet från andra servar har spelat på denna servern innan.

AD

Trial Mod
Meddelanden
107
Trofépoäng
18
Flyttas till arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom