Nekad i_7_7 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

i_7_7

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: i_7_7

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? i_7_7

Vad är ditt födelsedatum? 9 December 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär Heter Isak Jensen och han är 20 år gammal och söker just nu ett nytt hem/lägenhet.
Isak har funderat på att flytta in i staden Avena då han tycker det verkar vara en fin stad.
Isak är en väldigt snäll och trevlig person som gillar att hjälpa folk som kanske har det lite svårt.
Men han kan även bli arg som de flesta men det är bara när det är något som går riktigt dåligt annars
är han den snällaste personen man kan hitta. Isak har haft en väldigt dålig uppväxt där hans föräldrar var
missbrukare, både mamma och pappa, hans två bröder dog i en bilolycka tidigt innan han växte upp. Isak hade som sagt svårt
med sin uppväxt och han kom in i kriminalliteten då han inte visste vad som var bra och dåligt att göra men nu ligger han på en medel nivå
där han inte är kriminell eller helt fri från det men han försöker med lite hjälp. Men iallafall så vill han börja jobba och tjäna pengar
och träffa många nya vänner i staden och försöka få alla att må bra som har det lite svårt.
tt spela mot motpartnerns vinst så menas det att den andra motståndaren ska få en chans att vinna alltså
inte bara tänka (jag) ska vinna utan att motståndaren/motståndarna ska kunna få en chans att ha roligt också.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är väldigt snäll och trevlig, han vill gärna hjälpa folk som har det svårt, han är väldigt positiv oftast och är ganska social.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han kan bli arg och då väldigt arg, han är ganska lat vill oftast inte jobba, Han är väldigt dålig på att köra inne i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en väldigt seriös rp nivå och skapa många roliga scenario där båda partnerna har kul.
Jag kan även bidra med en social rp där jag följer serverns regler och en rp nåvå med något år erfarenhet inom svensk rp.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har rätt så mycket erfarenhet inom svensk rp både krim, polis, ambulans och många andra jobb. jag kanske har ca 1000h på fivem inte så jätte mycket men har lärt mig mycket under den tiden

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tt spela mot motpartnerns vinst så menas det att den andra motståndaren ska få en chans att vinna alltså
inte bara tänka (jag) ska vinna utan att motståndaren/motståndarna ska kunna få en chans att ha roligt också.

Vad är suntförnuft för dig? Jag skulle säga att det är att man ska tänka realistiskt att det du gör ska vara logiskt liksom kan detta hända i verkligheten.
T.ex. kör du 220 km/h genom staden, är det realistiskt?

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, Meta gaming, Powergaming, combatloging

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Ajjebajje

Trial Mod
Personalmedlem
Helper
Trial Mod
Meddelanden
70
Trofépoäng
8
Nekad. Flytta in till staden avena? Skriv en ny där de inte står avena…

Top Bottom