Nekad I´ts Me Mario | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

I´ts Me Mario

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: I´ts Me Mario

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? I´ts Me Mario

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Abdi Svensson växte upp i en trång trea tillsammans med sin mamma och två småsyskon. Hans pappa försvann ur bilden när Abdi bara var fem år gammal – först satt han inne, sen hördes han aldrig av igen. Mamman slet som undersköterska, ofta dubbla pass, för att få ekonomin att gå runt. Det fanns inte alltid tid för att kolla läxor eller fråga hur skolan gick.

Redan i mellanstadiet började Abdi hänga med äldre killar från området. De var som storebröder – de skyddade honom, gav honom kläder, lät honom känna sig viktig. Abdi såg upp till dem. De körde dyra bilar, hade märkeskläder och verkade ha respekt från alla. Han började med småsaker: springa ärenden, gömma saker hemma, hålla utkik. Ingen större grej, tyckte han då.

När han var 15 åkte han fast första gången – en mindre narkotikaöverträdelse. Han fick ungdomsvård, men miljön han levde i förändrades inte. Skolan tappade han snart helt. Han började tjäna pengar på riktigt när han var 17: först som "torped" för skulder, sedan som försäljare. Han fick smeknamnet Lilla Svensken på grund av sitt efternamn – ironiskt eftersom han var en av få i området med det namnet.

Abdi är smart, men han bär på mycket ilska. Han säger att samhället aldrig gav honom en chans. Han pratar inte om det ofta, men ibland skymtar det igenom – särskilt när han ser sina yngre syskon kämpa på samma sätt han gjorde. Han hatar polisen, men ännu mer hatar han känslan av att vara maktlös. Så han har bestämt sig: hellre fruktad än osynlig.

Nu, vid 19, är Abdi djupt inne i en kriminell struktur. Han har status, pengar, och fiender. Han bär mask varje gång han är ute på något. Han litar inte på någon – inte ens de han jobbar med. Men innerst inne finns det en kille som undrar om det någonsin kan finnas en annan väg ut.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är snäll han är smart och han gillar naturen

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär han är kriminell han är farlig och han hattar polisen

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett seriöst och genomtänkt rollspel där min karaktär har en djup bakgrund och utveckling. Jag fokuserar på realistisk dialog, trovärdiga handlingar och att skapa händelser som både jag och andra spelare kan bygga vidare på. Jag respekterar serverns regler och vill vara en del av att höja kvalitén på RP:n – inte bara genom brottsliga scenarion utan också genom sociala interaktioner, konflikter och karaktärsutveckling över tid.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på massa andra serverar innan.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte alltid vinna alla scenario utan man ska förlora scenario också så att motspelaren ska vinna sceanrio också

Vad är suntförnuft för dig? För mig är sunt förnuft att kunna tänka logiskt och ta ansvar för sina handlingar, både i och utanför RP. Det handlar om att förstå skillnaden mellan vad som är rimligt och orimligt, att respektera andra spelare, och att inte förstöra upplevelsen för någon annan.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja, vdm att man använder sin bil som ett vapen och sen rdm är att man skjuter någon utan anledning

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej faktiskt inte

Top Bottom