Huble | Medlemskap ansökning

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Huble

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Huble

Vad är ditt namn i verkligheten? Hubert Lells

Vad är ditt discord namn? @unparing

Vad är ditt födelsedatum? 24 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Huble Zavi, han är uppväxt i en ort utanför Malmö med namnet Skanör. Huble har haft en hyfsat bra uppväxt med vänliga föräldrar. Hans mamma är från Sverige och pappa från USA, så han hade lite av båda traditioner osv med att han firade både midsommar men också thanksgiving. Huble pluggade hårt skolan, var duktig och gillade att spela fotboll samt att hjälpa andra, vid 16 års åldern visste han redan vad han ville bli. Hans yngre bror Theo drogs in i kriminaliteten vid 13 år gammal. Huble och hans nära försökte hjälpa Theo men Theo förstod inte vad de han gjorde hade för konsekvenser på han själv och hans familj. Vid 15 års åldern var Theo så långt indragen att han blev dömd för en sprängning, i rätten så sa han sanningen och även golade ut de som var med honom. Detta ledde till att Theo sedan blev satt på ett LVU och där inne blev han knivhuggen till döds. Detta tog hårt på huble och de var nu han fattade att han behövde hjälpa sånna personer som sin bror. Han valde att plugga vidare till socionom och blev sedan pedagog åt socialtjänsten och extra hjälp på ett HVB. Huble är nu 32 år gammal och vill flytta för att hjälpa på andra ställen. Det är nu staden Swewave kommer in. Han har sökt runt på många städer men där är det mest lall eller inget som kan fixas men här på swewave känner huble folk som gör att han vill flytta dig för att utveckla sin karriär både inom att hjälpa folk men även lära sig om bilar.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Hjälper väldigt bra i med hans före detta karriär, omtänksam men också rolig och ställer på sig mycket.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Klarar ej av vuxna som ej kan bete sig. Gillar inte tjat och har sover ej så bra så han kan lätt bli irriterad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rolig social rp med mycket bra stunder där både jag och andra har det kul. En seriös rp där man ej tar saken att det faktiskt är en rp server förgivet men även en hög standard på det mesta.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes, har spelat på swewave innan (ett bra tag sen) har spelat på unive ett tag, velo, deepcity mm. Även ägt en del servrar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartners sida menas med att man ej endast kan tänka på sig själv när det blir ett scenario. Man måste gå in i motpartners skor för att kunna se det från ett annat perspektiv.

Vad är suntförnuft för dig? Helt enkelt logiskt tänkande, gör inte saker som du ej gör i verkligheten. Du måste tänka logiskt under alla tider under rollspelet.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Nlr, new life rule. Cop bait, ej locka polisen för en onödig anledning. Meta gaming, ta information från ett annat ställe utanför servern (dc, en stream osv)

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag sökt runt på många servrar men inte hittar någon server med seriös rp, de jag väl ser är 18+ vilket jag inte är. Dock är jag mogen nog att ja kan rpa på den nivån.

erikww

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1

Godkänd,​

Godkänd skriftlig ansökan du har 48h på dig att ta din muntliga intervju. Lycka till! Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen!!

Top Bottom