Holt | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Holt

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
8
Användarnamn: Holt

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199125029456/

Ditt Hex-ID eller BanID: 1100001456ce250

Vad är din discord tagg? holtisen

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Fakebunny

Bild på banmeddelande: 89C3C8E5-AF74-4F77-9D54-47D2A3870F3D.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Försök till korruption

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag rullade GK och spanade på kriminella vid Bärgare. Då ser jag att en patrull kommer och griper Nima G. Jag åker fram och blir ledsen för att jag ville försöka byta med Nima G sedan tidigare. Då fortsätter jag med mitt arbete och åker mot station för att se vad som händer. Då ser jag Nima G i handbojor. På skoj säger jag till Nima G att "Byter vi bilar kan du få straffrabatt". Detta gjorde jag på skämt och Nima G verkade inte få en sorts reaktion på detta då han inte skyllde på mig vid cell avdelningen. Mina kollegor sätter in honom och jag åker iväg från platsen. När jag försökte byta bil med en annan person så ber Dream ON mig att hoppa väntrum support. Han drar in mig och vi börjar prata om ärendet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt ban, men jag anser att en ban på 2 dagar inte passar för detta. Det skulle vara en skillnad om jag egentligen var korrupt och gav honom straffrabatten. Men det gjorde jag inte utan jag tog iväg honom. Jag tycker inte om att sätta in folk i längre tidsperioder och brukar alltid ge straffrabatt överlag. Om jag var staffen som skötte ärendet skulle jag placerat en sunt alltså 10 timmars ban så att personen ändå fick resonera och fundera över sina fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Suntförnuft, det jag lärde mig var att jag inte ska använda mitt vapen mot en död person även om det är en lallare. Istället ska jag låta staffsen sköta det så att inget sker för mig utan endast för ena motparten.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag gick tillbaka i tiden så skulle jag tänkt på konversationen som jag hade med Dream ON innan så skulle jag inte på något sätt lalla om korruption då det finns många som faktiskt tar det seriöst.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom