Godkänd Hehe1122331 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hehe1122331

Helper
Helper
Meddelanden
12
Trofépoäng
1
Användarnamn: Hehe1122331

Vad är ditt discord namn? Hehe1122331 eller 乃乇尺ㄒ丨ㄥㄖ

Vilken arbetsplats ansöker du till? Chef på trygghansa

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli Chef på Trygghansa i GTA RP för att jag brinner för att skapa struktur, trygghet och ett roligt rollspel för andra spelare. Jag ser Trygg-Hansa som en viktig samhällsaktör i RP-världen ett företag som inte bara hanterar försäkringar, utan också stärker gemenskapen och ger spelare en chans att utforska realistiska scenarier.

Som chef vill jag leda med tydlighet och ansvar, bygga ett kompetent team och skapa rutiner som både gynnar företagets utveckling och engagerar medarbetarna i deras roller. Jag är också intresserad av att hitta kreativa sätt att integrera Trygghansa i andra delar av RP-världen, t.ex. genom samarbete med polis, sjukhus eller bilhandlare allt för att göra staden mer levande.

Vad rollspelar du som för tillfället? Jag går på a-kassa

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja jag har jobbat på trygghansa på tidigare servrar som chef och även chef på en bilfirma

Hur kommer du att utveckla arbetet? För att utveckla arbetet på Trygg-Hansa vill jag fokusera på tre huvudområden: struktur, synlighet och engagemang.

Tydlig struktur och interna rutiner
Jag kommer ta fram tydliga arbetsrutiner för allt från försäkringsteckning till skadehantering och utbetalningar. Detta gör det lättare för både nya och erfarna medarbetare att veta vad som förväntas.

Ökad närvaro i staden
Trygghansa ska inte bara vara ett kontor dit folk kommer vi ska synas i staden. Jag planerar att hålla event som "gratis försäkringsveckor", samarbeten med bilförsäljare, verkstäder och kanske till och med myndigheter. Det skapar RP för andra och gör företaget mer levande.

Personalutveckling och rollspel
Jag vill erbjuda utbildningar för personalen, med fokus på kundbemötande, rollspelsfördjupning och improvisation. Dessutom kommer jag uppmuntra till karriärvägar inom företaget t.ex. att kunna bli teamledare eller skadechef så att alla känner att de kan växa.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än SweWave? Nej är ingen server hoppare

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Som sagt jag har varit chef på flera olika jobb så jag vet hur man agerar som chef och VD så jag tycker att ni borde välja just mig så jobbet blir bra och aktivt.

Hur många bans har du? Jag har fått 1 ban tidigare

chano18

Helper
Personalmedlem
Helper
Meddelanden
40
Trofépoäng
6
Godkänd! Vidare till intervju, du har 48h att ta den! Lycka till!

Norenzo

Medlem
Meddelanden
36
Trofépoäng
6
Godkänd efter muntlig intervju, Välkommen in i jobb administrationen!
:SWRP~5:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom