Nekad Hasbi | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hasbi

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Hasbi

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? hashbulleh

Vad är ditt födelsedatum? 24 April 2008

Berätta om din karaktär. Alexander Badkar, Jag växte upp i Dalarna och är ensam barn. Jag älskar landet och bilar men också mat. Min favorit mat är köttbullar med pasta och hamburgare. Mina planer för framtiden är att ha en fin familj och bli rik samt äga en massa fina fordon och marker och ha ett stabilt jobb. Jag gillar när folk är schysta och respektfulla. Tack för mig Mvh/ Alexander.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Snäll,rolig och stark

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Klumpig, Lite dement glömmer ibland av saker och Lätt ledsen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Väldigt roliga konversationer och trevliga stunder. Jag älskar att rpa och ha roligt bland vänner. Jag är bra på att hitta nya vänner och skapa en trevlig miljö i denna server.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har kört på en svensk server. Paradise Rp är en av dem och där spelade jag utan problem i flera månader och lärde mig doms regler snabbt och det va jätte kul sen tappa jag rpa lite tills ja hitta denna server som ser bra ut

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om jag blir jagad av polisen i biljakt då är polis motparten i scenariot eller t.ex om jag va krim och sköt mot någon i en skottlossning då är den personen jag skjuter mot motpartens så jag sak spela så båda har kul liksom.

Vad är suntförnuft för dig? Du ska alltså försöka tänka är detta realistiskt försöka bedöma själv om det jag gör är rättvist. För du kan inte göra något orealistikt.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? I FiveM får du inte RDMA Du får inte döda spelare utan anledning eller scenario alltstå inte döda någon från ingenstans,VDMA Allstså inte döda/köra över någon med mening med bil.,COPBAITA Du får inte åka förbi flera gånger och försöka få polisen att följa efter dig och störa polisen.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ag kommer följa regler och jag är en rolig person som gillar hålla det realistiskt och inte lalla runt.

.acrylick

Medlem
Meddelanden
72
Trofépoäng
8
Godkänd skriftlig ansökan du har 48h på dig att ta din muntliga intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom