Nekad gaborooo | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gaborooo

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: gaborooo

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Ange ditt födelsedatum: 9 Februari 2007

Ange ditt Discordnamn: gaborooo

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter Anton och tycker rp är skitkul att spela och går i skolan på dagarna, jag är väldigt engegerad samt nyfiken och väldigt stresstålig.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 9 timmar per dag

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? 1-2 veckor

Varför ansöker du som staff på SweWave? Jag vill börja med att säga att jag ofta ser folk som lallar och då vill jag göra något åt saken och inte bara skriva en report och ta ett snack med dom och om jag är staff så kan jag ta in dom i support eller ett staff samtal och fråga vad dom gör och ja kan förklara vad dom har gjort för fel så det inte händer igen. Jag är väldig aktiv jag är ungefär 7-9 timmar aktiv varje dag så om jag blir staff så kommer jag ju lägga ner all tid på staff arbetar istället för att rpa då jag ska sluta med att rpa och lägga ner mer tid på staff arbete om jag få godkänd och jag är ju aktiv samt kompetent kan ganska mycket om servern för att jag har spelat på servern ganska länge så det är nog en fördel att jag kan alla regaler och sånt så det är någ en bra fördel. Jag har även rpat väldigt länge då jag har ägt flera servrar tidigare och även vart högt uppsatt staff och vill prova hur det känns att vara staff på denna server då jag fått ett starkt intresse för denna server. Jag känner ett stort intresse till att hjälpa och rädda denna server. Jag har god kommunikationsförmåga och är alltid lugn vid ärenden och tar allt stegvis, och talar väldigt tydligt vid missförstånd. Jag har koll på alla regler som staffs och för vanliga medlemmar och hur man ska bete sig situationer. Jag är bra på att hantera konflikter och hanterar dom lugnt då jag har väldigt bra tålamod. Jag kommer vara aktiv och kunna ta support ärenden snabbt jag gillar även att ha lite ansvar, så därför tycker jag att jag passar som en bra och seriös staff.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att hålla ordning och reda på servern och se till så att inget lall som kan förekomma, förstör för serverns rp. Jag har även en uppgift att ta ansvar och inte ha en otrevlig ton eller attityd mot medlemmar eller andra som kan framkomma med fel. Jag kommer inte heller använda någon typ av staff abuse som t.ex att ressa mig själv då det förstör hela rpn och endast använda det med anledningar för ett gott och seriöst rp. Jag ska inte heller behandla folk olika utan alltid vara neutral och opartisk. Jag ska även sitta i support och alltid vara villig till att hjälpa medlemmar. Jag ska alltid vara redo för vad som helst och ska vara neutral vid ärenden alltså ha ett ansvar där jag bär på opartiska kommentarer och lösningar samt kunna vara villig till att göra allt som krävs för att hjälpa medlemmarna.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med god hjälp till servern då jag fortfarande ser mängder med lallare t.ex och folk som förstör för rpn som alla staffs inte verkar se, men det kan ju inte heller vara på alla ställen men jag kommer t.ex kunna specca ett scenario för att se till så allt sköter sig på bra och rätt sätt och bidra med god rp med bra översikt och vara väldigt aktiv. Jag vill även förbättra servern mer och mer. Jag kommer bidra med gott exempel och vara en god karaktär åt våra medlemmar. Jag kommer bidra med mycket hjälp i support samt högt aktivitsstatus.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar alltid mina stressiga situationer om jag skulle bli utsatt för det med lugn och ro som t.ex djupa andetag och bara ta det lugnt. Jag kommer alltid ta lugna beslut och alltid ta det lugnt i ärenden alltså så står lugn som fokus när det gäller att hantera stres för mig.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Jobb

Ansvarsområde 2: Kriminell

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom