Nekad g_ghost | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

g_ghost

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: g_ghost

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? g_ghostswe

Vad är ditt födelsedatum? 3 Oktober 2025

Berätta om din karaktär. Kiefer Alvarez är en kille från förortsdelen Dalen i stockholm, sedan ung har han inblandat sig i kriminalitet för att jaga pengar och problem. När han va bara 14 år gammal så hade han misstänkts för mordförsök och grovt vapenbrott och satt i siss i 9 månader. Han skolka skoldagar sina lektioner tills gymnasiet och blev utsparkad av sin mamma från hemmet, han hade grabbar i Dalen som lät honom va där sova kalla det hemma så länge han gör e med sin liga och gör saker. Till slut åkte han fast för narkotikabrott och dömdes 7 månaders fängelse, efter 5 månader rymde han från fängelset och hittat staden Swewave där han hade tänkt kunna ligga lågt länge framöver när han kommer till Swewave känner han sig inte välkommen så han går och gör det rätta och ansöker om medlemskapet.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Självständig, tuff och Smart

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär aggretion, mobbare och kriminell

Vad kan du bidra med till serverns RP? att man ska ha det roligt när man rollspelar och man ska inte spela för makt och pengar, man spelar för att ha kul, hitta nya vänner bygga gemenskap och ge serven en bild.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja 4 år typ, Unive, Centic, Og swewave, nova och Valize

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att både du och motparten ska ha de kul i scenarion det ska inte gälla att bara du vinner vi säger t.ex. jag springer från polisen och jag är fast asså jag kan inte komma undan istället för att gå ut ur spelet så torskar jag mot polisen för att hans upplevelse ska själv också va så kul som möjligt.

Vad är suntförnuft för dig? Att man utför något utan att tänka konsekvenserna inom det. Med andra ord, Tänk först gör sen.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming - Orealistiska krafter inom rpn - Vdm Använder fordon som ett vapen - RDM gör en deathmatch för ingen anledning med ingen bakomliggande scenario - Metagaming tar info utifrån RPn

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Vill spela som en kriminell karaktär som har byggt upp stort namn i staden som är respekterad.

Jabal

Aktiv Medlem
Meddelanden
106
Trofépoäng
18
Vidare till muntlig lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom