Nekad FivemProffs21 | Ansökan till Staff

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FivemProffs21

Ny Medlem
Meddelanden
9
Trofépoäng
1
Användarnamn: FivemProffs21

Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Ange ditt födelsedatum: 21 Juni 2025

Ange ditt Discordnamn: KATTER

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en tonåring som gillar att spela närr ja inte är med familj/kompisar eller iu skolan. Väldigt engagerad när ja hittar något roligt att hålla på.Jag är en ansvarsfull och engagerad person som gillar att hjälpa andra och bidra till en positiv stämning

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 5 ungefär ibland mindre

Hur länge har du varit en Medlem på SweWave? Några månader

Varför ansöker du som staff på SweWave? Jag ansöker som staff på sweWave eftersom jag brinner för att bidra till en trygg, rolig och välorganiserad spelupplevelse för alla spelare. Jag har ett genuint intresse för communityn och vill vara med och utveckla den positivt. Jag har lite erfarenhet eftersom ja har varit servervakt och helper innan. Tror att mitt engagemang och respekt för andra spelare skulle göra mig till en bra helperr.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som Staff är att bidra till att servern fungerar smidigt och att alla spelare får en positiv upplevelse. Det innebär att jag ska hjälpa spelare med frågor eller problem, upprätthålla serverns regler, hantera konflikter på ett rättvist sätt och vara ett gott föredöme för andra. Jag ska också samarbeta med resten av staffteaamet för att utveckla och förbättra servsern utifrån både spelarnas behov och serverns mål.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Som Staff kommer jag att bidra med ett positivt bemötande, god kommunikation och ett starkt driv att skapa en trygg och trivsam miljö. Jag är engagerad och tar ansvar när de behövs.Jag har lätt för att samarbeta, lösa konflikter på ett lugnt och rättvist sätt.Mitt fokus är att hjälpa både teamet och medlemmarna att trivas, samtidigt som jag ser till att regler följs och att alla blir bemötta med respekt.

Hur hanterar du stressiga situationer? I stressiga situationer på servern försöker jag alltid behålla lugnet och agera med tydlighet och respekt. jag låter inte känslor ta över, utan fokuserar på att lösa situationen på ett så smidigt och professionellt sätt som möjligt, så att alla känner sig hörda och respekterade.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Nej

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Support

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom