Godkänd Erik Simonsson | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Erik Simonsson

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: Erik Simonsson

Vad är ditt discord namn? erik simonsson eller t.n.f.o213

Vilken arbetsplats ansöker du till? Malibu Club

Varför vill du bli Chef/VD? ? Varför vill jag bli chef? Jo, jag har märkt att Malibu Club inte alls är aktivt och jag tycker att det borde bli det. Eftersom att jag inte är staff så kan jag lägga ner mycket mer tid på Malibu Club och hur det ska förbättras. Nya strukturer samt system kommer att införas och Malibu Club jobbet kommer att bli mycket mer seriöst. och jag vet hur man ska hålla sig lugn i stressiga situationer.

Vad rollspelar du som för tillfället? jag rollspelar som inget till tillfället eller jo som en vanlig person som är ganska rik.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? ja som zorans taxi men jag var nyss polis en sa upp mig

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer först och främst blir mycket mer aktiv inom rekryteringen så att vi får fler anställda samt att yrket blir aktivt. Jag kommer även försöka göra något så att mina anställda har något att sträva till. Kanske en liten belöning i slutet av veckan om man har jobbat på riktigt bra.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än SweWave? nej det gör jag inte

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Ja som sagt så har jag mycket erfarenhet inom lagen och vet därför hur man ska bete sig och när folk är till för fulla så kommer det vara poliser som kommer att ta ut den personen som är för stökig. Jag är också engagerad till att göra rpn samt aktiviten bättre. och jag kommer göra ett riktigt bra jobb om jag blir chef där.

Hur många bans har du? jag har en ban om vdm

Norenzo

Medlem
Meddelanden
36
Trofépoäng
6
Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta din muntliga intervju. Lycka till!
:SWRP~5:

Norenzo

Medlem
Meddelanden
36
Trofépoäng
6
Godkänd efter muntlig intervju, Välkommen in i jobb administrationen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom