Nekad emir | Servervakt Ansökan

Välkommen till Swewave

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

emir

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: emir

Ditt namn: Emir

Ange ditt födelsedatum: 12 Juni 2008

Ditt Discordnamn: Balkano_1

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Jag är ju då polis och är aktiv varje dag på vardagar runt 15:30 till 23:00 samt helger så är jag aktiv 11-02 utan pauser bara äta paus o små toa besök då och då.

Hur länge har du varit en Medlem på Swewave? Har varit medlem från mitt andra discord konto som blev bannat för ett tag sen o då blev ja medlem för 1/2 månader sedan. Men på detta kontot blev ja de för några dagar sedan typ 2 dagar sen.

Hur många gånger har du blivit bannad på server? Jag har aldrig blivit bannad här.

Varför ansöker du som servervakt på Swewave? Eftersom jag älskar hur swewave är men jag tycker de är lite lall då och då så jag vill gärna få reda på de o tillsammans med alla andra ska vi få swewave lall fritt. Även gillar jag hur staff teamet är och sammarbetar. Samt ja gillar o hjälpa folk. Sedan att jag är sammarbtes villig.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej.

Förklara vad för uppgift en servervakt har: Hålla koll så folk sköter sig, hålla koll så folk inte lallar runt o bryter mot regler och förstör i servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Som sagt jag gillar hur allt fungerar bara att jag vill minska allt lall som är i servern samt att jag gillar och samarbeta och hjälpa folk och få ordning på allt i servern tillsammans med dem andra.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Att man använder sina perms tex och ger sig själv eller andra fördelar kanske att man no clipar till ställen istället för o rpa fram ( server vakt kanske ej har no clip här men de va ett exempel) även att man bara hjälper sina vänner då blir man en dåligt server vakt då man ska hjälpa alla.

Top Bottom